Zpět na
postup

U Potoka

Garant: Radek Letko
(radek.letko@gmail.com)
List lokality
 

3. Metropolitní plán - Rozvoj lokality

Metropolitní plán stanovuje, jak se bude každá z lokalit rozvíjet. V této části budete navrhovaný směr rozvoje lokality připomínkovat. Budoucí rozvoj lokality je v metropolitním plánu definován na několika místech.

Pro odpovězení otázek budete potřebovat (otevírejte do nových oken prohlížeče):

Přečtěte si vždy všechny otázky této skupiny a odpovězte na ty, ke kterým máte co říci.

Příklad připomínky 3a. si můžete prohlédnout zde
3a. Máte připomínky k popisu cílového charakteru lokality? Je v obecném popisu něco, s čím nesouhlasíte nebo vám v něm něco důležitého schází? Je srozumitelný? (hlavních komentářů: 21) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Důsledný nesouhlas s cílem lokality jako "zvýšení prostupnosti" od někud někam

veronika zapletalová:

- Důsledně nesouhlasíme s cílovým popisem lokality, kterým je pro oblast posílení, prostupnosti lokality skrz místní park Nový les u Vojenské nemocnice a Střešovické skály, tedy návrh propojení Petřiny Veleslavín skrze estakádu.

- V oblasti jsou dvě velké lokality zastavitelné obytné transformační plochy, ke kterým nejsou žádné informace mimo zastavitelnost, není vůči čemu se vymezit. Upřesnit. Chybí vše: nezastavitelné bloky pro veřejnost, místní dopravní dostupnost, systém a rozloha pěšícha cyklistických cest, sociální, kulturní, sportovní vybavení , jeho minimální rozsah.

1. 3. 2018, 16:44
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 18:19
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-0
 
 

Eva Hníková:

Souhlasím

29. 3. 2018, 23:17
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-1
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-2
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-3
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-4
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-5
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-6
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-7
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-8
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-9
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-10
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:25
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-11
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:25
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-12
 
 

Michaela Polášková:

Take uplne souhlasim!

30. 3. 2018, 13:00
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-0-13
 
 

Lucie Štůlová:

Souhlasím! Jde o zásadní komentář!

1. 4. 2018, 20:19
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-0-14
 
 

Obecná poznámka

Pavel Charvát:

Bydlím na hranici Ořechovky a Dejvic. Jako obyvatel Prahy 6 konstatuji následující:
- Priority plánu jsou auta a prostavěné miliardy bez ohledu na občany.
- Významnou část VPS může za veřejně prospěšné označit jen někdo, kdo v Praze 6 nikdy nebyl.
- Vedení Prahy tvrdošíjně věří, že další a další dopravní stavby vyřeší kritickou dopravní situaci Prahy vytvářenou další a další bytovou a komerční výstavbou v Praze.
- Plán vůbec nereflektuje zhoršující se životní prostředí, nepodporuje chodce a cyklisty, investice do MHD znehodnocuje paralelními investicemi do automobilové dopravy.
- Praha postrádá vizi.

15. 3. 2018, 06:58
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-1

Michaela Polášková:

Souhlasim s panem Charvatem.

30. 3. 2018, 13:00
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-1-0
 
 

Estakáda - NE !!

David Martinek:

Viděl jsem 2 návrhy

a) se smyčkou

b) Přímá cesta - tak, jak je zakreslena jako návrh v novém Metropolitním plánu
Návrh estakády, která by se, podle Metropolitního plánu, měla nacházet i nad lokalitou U potoka, je absolutně nepřijatelná. Je tolik důvodů proč je tato myšlenka špatná až nesmyslná, že si říkám, že ji snad nikdo ani nemůže myslet vážně a jedná se pouze o hloupý žert. Zlepšení dopravní situace lze v této lokalitě realizovat i jinými, méně agresivními a
levnějšími způsoby než tímto navrhovaným megalomanským projektem. Už například zahloubení železnice mezi Dejvicemi a Veleslavínem, které je sice dlouhodobě slibované, ale nový Metropolitní plán na tuto skutečnost poněkud zapomněl a nezmiňuje ji. Toto zahloubení by umožnilo mimoúrovňový přejezd železniční trati ve Veleslavíně, který dnes způsobuje dopravní problémy. Po zúžení některých hlavních silnic procházejících Prahou 6 o jeden pruh a přitom uvažovat o výstavbě estakády procházející nad a zástavbou rodinných domů a to i v lokalitách, které mají vesnický charakter, nepovažuji za soudné. Výsledkem výstavby by bylo zohyzdění celé lokality U potoka a všech lokalit přilehlých a zasažených, navýšení dopravní zatíženosti, a to nejen v oblasti nájezdu / výjezdu u Vojenské nemocnice i na Kladenské, zhoršení životního prostředí zasažených oblastí, pouhé přesunutí problému s dopravou na jiné místo než jsou dnes, protože návrh opět ignoruje navazující dopravní infratrukturu, a také nebezpečné umístění velkého dopravního uzlu v bezprostření blízkosti mateřské a základní školy. Opravdu někdo vážně uvažuje, že tuto lokalitu, již dost negativně ovlivněnou teplárnou, zatíží ještě tím, že do ní přivede několik tisíc aut denně? Zlomit někomu nohu jen proto, aby ho nebolel prst, rozhodně není tím správným řešením. O to nepochopitelnější je tento návrh v kontextu zkušeností s nedořešenou navazující dopravní infrastrukturou na tunel Blanka v kombinaci se zmíněným zužováním hlavních cest na Praze 6. Jsem přesvědčen, že tento návrh mohl předložit pouze absolutní ignorant a diletant a je mi zcela nepochopitelné, že i přes evidentní nesmyslnost celé této myšlenky je zaznamenán v Metropolitním plánu.

23. 3. 2018, 21:33
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-2

Stepan Gala:

Naprosto souhlasím. Tento projekt ohrožuje zdraví rezidentů, přivede další dopravu, které již dnes přesahuje snesitelnou úroveň, dalšími důsledky budou hluk, bezpečnost a emise. Toto se nesmí stát. Ovlivnilo by to i sousední lokality, Vokovice trpí již dnes.

25. 3. 2018, 18:21
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-2-0
 
 

Alenka De Ferrari:

Souhlasim!

27. 3. 2018, 22:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-2-1
 
 

Michaela Polášková:

Je to presne tak. Tisickrat souhlasim.

30. 3. 2018, 13:02
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-2-2
 
 

Roman Schlogel:

souhlasím

31. 3. 2018, 17:01
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-121-3a-2-3
 
 

Cílem má být zvýšení prostupnosti...

Antonín Mejtský:

ALE PRO KOHO??? cituji z listu lokality: "zvýšení prostupnosti územím
smerem na sever k sousedním lokalitám Kladenská a Buštehradská dráha,
posílení prostupnosti lokality skrz místní park Nový les u vojenské
nemocnice a Strešovické skály". Bojím se, že se jedná o zvýšení prostupnosti opět jen pro osobní automobilovou dopravu, navíc ještě tranzitní. Obyvatelé lokality chtějí důstojně široké chodníky, kam se vejdou i kočárky (po vzniku parkovacích zón na území P6 se opravdu nepovedlo umístit svislé dopravní značky vytyčující jejich vymezení. Proč proboha stojí značky uprostřed chodníků???). Chceme více cest bez asfaltu a dlažby, ať klouby netrpí a cvičíme si rovnováhu. (nehledě na ohřev vrstvy vzduchu nad rozpálenou dlažbou nebo asfaltem v létě).

24. 3. 2018, 17:11
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-3

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 18:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-3-0
 
 

Andrea Kastnerová:

souhlasím

28. 3. 2018, 22:59
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-3-1
 
 

Vendula Stanková:

Souhlasím s touto připomínkou.

29. 3. 2018, 13:06
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-3-2
 
 

Michaela Polášková:

ABSOLUTNI SOUHLAS!

30. 3. 2018, 13:01
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-3-3
 
 

ESTAKÁDA NE !!

Pavel Waraus:

To snad nemyslíte vážně... Ani myšlenka na ni není, v dnešní době, akceptovatelná.

24. 3. 2018, 21:13
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-4

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 18:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-4-0
 
 

Michaela Polášková:

Presne!!

30. 3. 2018, 13:36
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-4-1
 
 

Doufám, že tudy cesta nikdy nepovede !!

Pavel Mádle:

Estakáda Ne !! Kdo tento návrh, v současné podobě, předložil? Kdo ho prosadil do nového MP?

24. 3. 2018, 23:31
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-5

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 18:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-5-0
 
 

Zcela souhlasím s komentářem Davida Martinka

Martin Herain:

Estakáda - NE !!

25. 3. 2018, 10:38
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-6

To jako vážně?

Magda Radostová:

Zná ten, kdo zakreslil návrh Estakády do nového Metropolitního plánu, lokalitu U potoka a lokality, které by byly touto spojkou mezi Petřinami a Evropskou dotčeny? Reflektoval při návrhu reliéf krajiny a ráz lokalit? Vážně chtějí autoři návrhu zlikvidovat jedinou stavbou ráz několika lokalit vesnického charakteru?

25. 3. 2018, 11:20
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-7

Michaela Polášková:

Souhlasim s vami!

30. 3. 2018, 13:38
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-7-0
 
 

Zvýšená prostupnost území

Karel Šnajdr:

Ano. Nová a plánovaná zástavba bytovými (a možná že i jen rodinnými) objekty, kterých zde roste a bude růst dost vede k tomu, že se lokalitou hůře projíždí. Navíc stoupla i s provozem tohoto území spojená vyvolaná doprava.
Jenže toto estakáda Evropská - Na Petřinách NEŘEŠÍ. Ta řeší možná problém Vítězného náměstí se značnou dopravou do komplexu tunelů Blanka.
Takže žádná oprava a úprava místních silnic, třeba:
- Pod Novým lesem doplnit chodník v celé délce a zmírnit rychlost dopravy parkovacími zálivy střídajícími se ze strany na stranu této ulice
- Na Hradním potokem v oblasti nad teplárnou rozšíření komunikace směrem do prostoru bývalé teplárny
- Napojení lokality "Staré teplárny" efektivněji třeba na ulici Kladenská

Hezky ESTAKÁDA, co pomůže Praze a přitom "zabije" jen takový malilinký kousek té krásné přírody.

Vymyslete něco pro tuto oblast, nejen něco pro město na úkor této oblasti, prosím :).

25. 3. 2018, 16:44
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-8

Michaela Polášková:

Ano. Souhlasim.

30. 3. 2018, 12:56
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-8-0
 
 

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

25. 3. 2018, 21:00
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-9

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové.

25. 3. 2018, 21:00
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-10

Kateřina Weigertova:

Plně souhlasím s komnetářem paní Zapletalové a pana Martinka.

26. 3. 2018, 15:30
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-11

Ne Estakáda

Jitka Weigertova:

Souhlasím s kometáři davida Martínka Veroniky Zapletalové a Antonína Mejtského.

26. 3. 2018, 15:41
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-12

Lucie Nekulova:

Zasadne nesouhlasim s vystavbou estakady pro naruseni charakteru mista.

28. 3. 2018, 08:37
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3a-13

Estakáda ne !

Veronika Martinkova:

Je tolik důvodů, které už zmiňují výše uvedené komentáře, že stačí jen napsat: ESTAKÁDA NE !

28. 3. 2018, 18:33
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-14

zásadní nepochopení

Dagmar Dreslerová:

Předložený plán vychází ze zásadního nepochopení charakteru obytné čtvrti. Proč by přes ní měl někdo od někam přejíždět? Rozhodně to nedělají obyvatelé dotčené lokality

29. 3. 2018, 13:19
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: L-121-3a-15

Michaela Polášková:

Ano presne, souhlasim s vami.

30. 3. 2018, 13:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-15-0
 
 

Nesouhlasím s estakádou

Eva Hníková:

Navrhovaná dopravní stavba se do této oblasti rozhodně nehodí. Bude jen další bariérou v území a dopravní situaci ve výsledku moc nezlepší.

29. 3. 2018, 23:24
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-16

Zvyseni prostupnosti????

Michaela Polášková:

Jsem zasadne proti zvyseni prostupnosti. Co to v podani planu znamena? Nesmyslna estakada a nereseni uz tak na mnoha mistech silne dopravy.

30. 3. 2018, 12:59
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-17

Zvyseni prostupnosti????

Michaela Polášková:

Jsem zasadne proti zvyseni prostupnosti. Co to v podani planu znamena? Nesmyslna estakada a nereseni uz tak na mnoha mistech silne dopravy.

30. 3. 2018, 12:59
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3a-18

Ne estakade, nenicte prirodu a kvalitu nasich zivotu!

Michaela Polášková:

Zcela zasadne a absolutne nesouhlasim s navrhem estakady! Je to naprosto sileny napad a je vubec s podivem, ze se mohl v teto podobe dostat do Metropolitniho planu! V soucasne dobe, kdy se velkomesta ve svete snazi zamezit vjezdu aut, chystaji se zasadni kroky k omezeni jejich poctu a pouzivani, narusta stale vetsi akutni apel na ochranu zivotniho prostredi, tak tady se pocita s vykacenim lesa, postavenim ohyzdne mega stavby, ktera by stala jen par metru nad strechami nasich domu, ktera by znamenala neunosny narust smogu, hluku, znicila by prirodu, zahustila by dopravu na Petrinach a pro nas jako prime sousedy teto stavby by znamenala konec radosti z mista, kde jsme se rozhodli zit a klid a priroda pro nas byli tim z nejhlavnejsim z kriterii... Nastalo by uplne zhorseni kvality naseho zivota.
Stalo by se to, ze by se z teto stavby stala spojka z letiste do Blanky. Tranzit. Proc radeji nezachytit auta na parkovistich? K cemu tedy mame metro za tolik penez, ktere dostatecne propojuje Petriny a Veleslavin? Proc davat zelenou dalsimu naporu aut? To nikdo nepremysli za mistni obyvatele? To za nas nikdo "nekope"?

30. 3. 2018, 13:35
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3a-19

Radek Letko:

Obyvatelé lokality 121 zcela ZÁSADNĚ NESOUHLASÍ S DEKLAROVANÝM CÍLEM "ZVÝŠENÍ PROSTUPNOSTI SMĚREM NA SEVER".

Dosažení tohoto cíle znamená výstavbu silniční propojky ulic Stamicova a Kladenská. Vzhledem k reliéfu lokality tato propojka znamená přemostění téměř celé lokality 121 v severo-jižním směru, čímž dojde k DEVASTACI STÁVAJÍCÍHO VESNICKÉHO CHARAKTERU nejen této, ale i přilehlých lokalit.

V přímé souvislosti se stavbou dojde i k DEVASTACI CENNÝCH KRAJINNÝCH PLOCH, konkrétně parku Nový les a Střešovických skal. Tím dojde k závažnému zásahu do kvality stávajícího obytného využití území.

Tento záměr je v PŘÍMÉM ROZPORU s deklarovanou stabilitou území na úrovni "Stabilizovaná" a s deklarovaným využitím území jako Obytného.

Tento záměr je také v PŘÍMÉM ROZPORU s potenciálem transformační plochy 412/121/5228 deklarovaným jako "zvýšení hodnoty pro rekreační využití", např. "kultivaci prostředí v souladu s cílovým charakterem lokality".

Stavba vysunuté propojky dále DEGRADUJE atraktivitu této i přilehlých lokalit jakožto REZIDENČNÍCH ZÓN. Tím tento záměr ZCELA ODPORUJE CELKOVÉ KONCEPCI ROZVOJE CELÉ OBLASTI zaměřené na rozvoj obytného využití s ohledem na přilehlost ke stanici metra Veleslavín.

Pro řešení dopravní situace v širším kontextu Prahy 6 existují jiná řešení, která jsou mnohem vhodnější i v systematickém strategickém horizontu.

6. 4. 2018, 16:57
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: 121-3a-SUM-0

Příklad připomínky 3b. si můžete prohlédnout zde
3b. Máte připomínky k popsanému potenciálu území? K obecným i individuálním regulativům? Máte připomínky ke stanovení indexu využití lokality? Tedy zejména k míře, o kterou se může v místě zvyšovat plocha zástavby? (hlavních komentářů: 8) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

veronika zapletalová:

Potenciál území se mimo zastavitelnost neurčuje, což je nedostačující.
Zastavitelnost stavebního bloku 60% je příliš.
V prostředí by byl ideálně park, rekreační plocha.

1. 3. 2018, 16:46
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3b-0

Určit maximální zastavitelnost

Magda Radostová:

Je bezpodmínečně nutné stanovit Metropolitním plánem maximální zastavitelnost. Pokud tak nebude, pak je to voda na mlýn developerům.

25. 3. 2018, 11:24
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3b-1

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 18:23
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3b-1-0
 
 

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

25. 3. 2018, 21:00
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3b-2

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové.

25. 3. 2018, 21:01
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3b-3

Musí být stanovena maximální zastavitelnost lokality

Soňa Mádlová:

Bílá místa, která umožňují výstavbu, jdou na ruku developerům a ne obyvatelům lokality.

28. 3. 2018, 14:33
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3b-4

Nezastavitelnost

Veronika Martinkova:

Zastavitelnost stavebního bloku 60% je příliš. Nemůže být 60% pro rodinný dům a 60% pro šestipatrovou budovu + musí být stanovena globální nezastavitelnost konkrétní lokality.

28. 3. 2018, 18:35
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3b-5

Vendula Stanková:

Souhlasim.

29. 3. 2018, 13:06
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3b-5-0
 
 

Michaela Polášková:

Ano presne.

30. 3. 2018, 13:04
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3b-5-1
 
 

Presne urcena zastavitelnost

Michaela Polášková:

Presne stanoveni maximalni zastavitelnosti-podminka. Bila mista jsou zneuzitelna pro developerske zajmy a musi byt vse presne vyznaceno a popsano!

30. 3. 2018, 13:07
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3b-6

Radek Letko:

Vzhledem k rozporu uvedenému k transformační ploše 412/121/5228, METROPOLITNÍ PLÁN JE VNITŘNĚ NEKONZISTENTNÍ A NEMŮŽE BÝT POVAŽOVÁN ZA PRÁVNĚ UZNATELNÝ.


Transformační plocha 411/121/2170:
požadujeme změnit zastavitelnost stavebního bloku na hodnoty
- bloky do 4000m2: 45%
- bloky od 4000 do 12000m2: úměrně
- bloky od 12000m2: 20%
(viz také souhrn k bodu 2a)

Transformační plocha 412/121/5228:
- zamýšlená stavba silniční propojky Stamicova - Kladenská je devastační pro park Nový les a pro Střešovické skály které se nacházejí na této transformační ploše.
- tím je zamýšlená propojka V PŘÍMÉM ROZPORU S POTENCIÁLEM této transformační plochy deklarovaným jako "zvýšení hodnoty pro rekreační využití", např. " kultivaci prostředí v souladu s cílovým charakterem lokality".



6. 4. 2018, 17:17
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 121-3b-SUM-0

Příklad připomínky 3c. si můžete prohlédnout zde
3c. Domníváte se, že je pomocí vlastností lokality a ploch území dostatečně přesně a podrobně popsáno? Doporučili byste pro lokalitu nebo její některé plochy zpracovat podrobnější regulaci? (hlavních komentářů: 8) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

veronika zapletalová:

- Lokalita není dostatečně popsána. Naprosto chybí jakékoliv vymezení veřejného prostoru. Lokality staré teplárny a Strnadova zahradnictví jsou uvedeny jako obrovské obytné zastavitelné transformační plochy, ale nestanovuje se ani plocha parků, ani plocha uličního prostranství, ani rozloha občanské vybavenosti, místní dopravy atd.

1. 3. 2018, 16:47
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3c-0

Alenka De Ferrari:

Souhlasim!

27. 3. 2018, 22:23
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3c-0-0
 
 

Vendula Stanková:

Jednoznačný souhlas. Jak může úředník vymezovat a plánovat bez diskuze s obyvateli? Nejsme jednoznačně proti výstavbě, ALE všeho s mírou a ne na úkor již zde bydlejícím rezidentům.

29. 3. 2018, 13:08
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3c-0-1
 
 

Kateřina Drdácká:

Zcela souhlasím.

30. 3. 2018, 00:38
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3c-0-2
 
 

Michaela Polášková:

Plne souhlasim.

30. 3. 2018, 13:02
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3c-0-3
 
 

Zcela souhlasím s komentářem Veroniky Zapletalové

Magda Radostová:

Lokalita není dostatečně popsána.

Nutnost stanovení maximální zastavitelnosti oblastí je nutností !!

25. 3. 2018, 11:21
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3c-1

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem paní Veroniky Zapletalové

25. 3. 2018, 21:01
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3c-2

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové.

25. 3. 2018, 21:01
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-121-3c-3

Kateřina Weigertova:

Nutnost stanovení maximální zastavitelnosti oblastí. Souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové.

26. 3. 2018, 15:31
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3c-4

Zcela souhlasím s komentářem Veroniky Zapletalové

Jitka Weigertova:

Nutnost stanovení maximální zastavitelnosti oblastí. Souhlasím s komentářem paní Veroniky Zapletalové.

26. 3. 2018, 15:41
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-121-3c-5

Špatná cesta

Soňa Mádlová:

Není a ani nemůže být dostatečně popsáno, protože návrhy takových regulací je potřeba dělat ve spolupráci s obyvateli lokality.

28. 3. 2018, 14:39
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-121-3c-6

Radek Letko:

Lokalita by měla být podrobněji popsána zejména z pohledu vymezení veřejného prostoru. Plochy staré teplárny a Strnadova zahradnictví jsou uvedeny jako obrovské obytné zastavitelné transformační plochy, ale nestanovuje se ani plocha parků, ani plocha uličního prostranství, ani rozloha občanské vybavenosti, místní dopravy atd.

6. 4. 2018, 17:21
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 121-3c-SUM-0

Zpět Pokračovat dále