Komentáře lokality 212 - Liboc

1. Metropolitní plán - lokalita
1a. Jak vnímáte prostor vaší lokality? Co je pro celou lokalitu nebo její část zásadní - co ji charakterizuje? (hlavních komentářů: 10)

Charakter lokality Liboc

Lenka Špičáková:

Lokalita Liboc je v MMP na jihu ohraničena zdí obory Hvězda. Západní hranice podél ulice Ruzyňská a navazující část severní hranice kopíruje vymezení pásu zeleně podél Litovického potoka. Severní hranice pokračuje k východu po břehu Libockého rybníka dále pak podél rozhraní lesních porostů a zástavby v ulici Na okraji. Východní hranice vede podél rozhraní vilové a sídlištní zástavby Petřin.
Území vymezené jako lokalita Liboc je topograficky velmi členité od plošiny Petřin a obory Hvězda přes příkrý sráz a skalní masivy po nivu Litovického potoka. Celé území se postupně rozvíjelo a propojovalo právě v závislosti na topografii od nejstaršího jádra kolem kostela sv. Fabiána a Šebastiána a zemědělských usedlostí v blízkosti potoka směrem do svahu k Petřinám. Zástavba na plošině Petřin se datuje převážně od 30. let 20. století. Území lze z architektonického a urbanistického hlediska rozčlenit na dvě části.
oblast A - svažitý terén -vesnické jádro s urbanistickou strukturu s dostředně orientovanými komunikacemi směřujícími k libockému kostelu. Výstavba je organicky přizpůsobena značně převýšenému terénu - výšky a hmoty staveb logicky ctí sklon svahu - spojnice nadmořských výšek hřebenů střech kopíruje sklon svahu. Bohužel několik staveb z posledních let tento kompaktní ráz porušuje svojí nadměrnou hmotou a výškou. Tyto stavby devalvují architektonické a urbanistické hodnoty území, jeho vesnický ráz. (Lze v MPP dotčené území před takovouto devalvací nějak chránit?)
oblast B - plochý terén - městský typ zástavby, vily podél obory Hvězda, vily a viladomy Petřin. Architektonicky významné solitérní vily z přelomu 19. a 20 století (1 památkově chráněná).

20. 2. 2018, 17:02
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-0

Lenka Špičáková:

x

27. 3. 2018, 14:24
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1a-1

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:09
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-2

Vladimíra Puklová:

Zcela souhlasím s popisem situace paní Špičákové.

29. 3. 2018, 15:56
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-3

Lokaita

Petra Lovecká:

Lokalita Liboce je nádherná, rodinná lokalita

30. 3. 2018, 12:19
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-4

Kateřina Kubešová:

Charakter lokality zcela vystihuje komentář paní Lenky Špičákové.Souhlasím s ním.

31. 3. 2018, 00:14
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1a-5

Petra Beránková:

Souhlasím s vyjádřením L. Špičákové.

5. 4. 2018, 19:33
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-6

Lenka Špičáková:

Území vymezené jako lokalita Liboc je topograficky velmi členité od plošiny Petřin a obory Hvězda přes příkrý sráz a skalní masivy po nivu Litovického potoka. Celé území se postupně rozvíjelo a propojovalo právě v závislosti na topografii od nejstaršího jádra kolem kostela sv. Fabiána a Šebastiána a zemědělských usedlostí v blízkosti potoka směrem do svahu k Petřinám. Zástavba na plošině Petřin se datuje převážně od 30. let 20. století. Území lze z architektonického a urbanistického hlediska rozčlenit na dvě části.
oblast A - svažitý terén -vesnické jádro s urbanistickou strukturu s dostředně orientovanými komunikacemi směřujícími k libockému kostelu. Výstavba je organicky přizpůsobena značně převýšenému terénu - výšky a hmoty staveb logicky ctí sklon svahu - spojnice nadmořských výšek hřebenů střech kopíruje sklon svahu. Bohužel několik staveb z posledních let tento kompaktní ráz porušuje svojí nadměrnou hmotou a výškou. Tyto stavby devalvují architektonické a urbanistické hodnoty území, jeho vesnický ráz. (Lze v MPP dotčené území před takovouto devalvací nějak chránit?)
oblast B - plochý terén - městský typ zástavby, vily podél obory Hvězda, vily a viladomy Petřin. Architektonicky významné solitérní vily z přelomu 19. a 20 století (1 památkově chráněná).

17. 4. 2018, 17:39
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1a-SUM-0

Divoká Šárka

Jana Soukupova:

Dobrý den, zásadně nesouhlasím se zástavbou podél ulice Evropská od McDonaldu směrem k letišti. Proč ničit kus krásné přírody, která nám ještě v metropoli zbyla. Jsem občan Prahy 6 a na Divokou Šárku jsem pyšná, bydlím v této lokalitě právě proto, že je zde krásná příroda. Dalším důvodem nesouhlasu je, že se zvýší počet aut na ulici Evropská - už dnes je to nesnesitelné, dlouhé kolony oba směry.

27. 4. 2018, 21:24
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-8

Charakter lokality Liboc

Monika Krupičková:

Zásadní v naší lokalitě vždy byl vesnický ráz v Praze s neodolatelně krásnou přírodou jako je Divoká Šárka a Obora Hvězda .Jenže za poslední roky se někdo usilovně snaží z této Pražské čtvrti udělat metropolitní New York . To že už je tady postavena Nová Liboc, a to že se plánuje postavit něco tak neskutečně proti mysli , jako je výstavba deseti patrového objektu na Evropské .Tak to už je moc .Proč by se mělo toto stavět ,když např. ve zmíněné Nové Liboci je jen polovina obsazená . A to nevím kam by se chodilo do školky, školy ty už ted´ v současné době jsou kapacitně naplněné . Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové

2. 7. 2018, 20:32
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1a-9

1b. Co ve vaší lokalitě považujete za kvalitní (hodnotné, hezké, líbí se) – ​máte k tomu vztah? (hlavních komentářů: 10)

Kvality Liboce

Lenka Špičáková:

Za unikátní považuji vesnický ráz lokality v oblasti A - domky se sedlovými střechami citlivě umístěné ve svahu s dominantou kostela, s množstvím zeleně a s návazností na Libocký rybník. Za hodnotné také považuji nově zrekultivované území pod kostelem směrem k Ruzyni ("pod farou") do podoby veřejně přístupného sadu s nově založeným rybníčkem.

23. 2. 2018, 15:04
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1b-0

Sylvie Boumová:

Cením si vesnického rázu, pestrosti zeleně, která není jen parková ale z části i parkově neupravená - což je důležití pro pestrost živočichů.
Souhlasím s garantkou lokality.

30. 3. 2018, 22:13
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1b-0-0
 
 

Lenka Špičáková:

x

23. 2. 2018, 15:12
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1b-1

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentářem Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:12
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1b-2

Vladimíra Puklová:

V této oblasti velmi oceňuji půvabný venkovský charakter původní zástavby kolem kostelíku, oblast zeleně kolem Libockého rybníka a nově vznikající parkovou úpravu ploch za kostelem směrem k Ruzyni.

29. 3. 2018, 16:00
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1b-3

Vesnický ráz a zeleň

Eva Hníková:

Jak už bylo zmíněno, také oceňuji vesnický ráz lokality a zeleň zejména u Libockého rybníka.

29. 3. 2018, 23:03
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1b-4

Petra Lovecká:

Hodně zeleně, rodinné prostředí, stará zástavba bez velkých kancelářských molochů

30. 3. 2018, 12:20
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1b-5

Klid, vesnický charakter

Kamil Vlček:

Klidná atmosféra staré zástavby kolem ulice V domcích a kolem kostela, přírodní podoba Libockého rybníka a jeho okolí, zelená zóna podél Litovického potoka, blízkost obory Hvězda,

30. 3. 2018, 16:36
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1b-6

Kateřina Kubešová:

V lokalitě oceňuji dostupnost zatím kvalitní zeleně, Obora Hvězda, zahrádky a okolí Libockého rybníka, Šárku .

31. 3. 2018, 00:17
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1b-7

Petra Beránková:

Souhlasím s vyjádřením L. Špičákové, zachování vesnického rázu je pro tuto lokalitu nezbytné.

5. 4. 2018, 19:39
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1b-8

Lenka Špičáková:

Unikátní a cenný je vesnický ráz lokality - domky se sedlovými střechami citlivě umístěné ve svahu s dominantou kostela, s množstvím zeleně a s návazností na Libocký rybník Skvělá je také přeměna zpustlých zahrádek a jejich okolí pod kostelem směrem k Ruzyni ("pod farou") do podoby veřejně přístupného sadu s nově založeným rybníčkem.

17. 4. 2018, 17:40
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1b-SUM-0

1c. Co je ve vaší lokalitě podle vás problémové – nevzhledné nebo ​způsobuje problémy (doprava, zápach, bariéra v území atd.)? (hlavních komentářů: 12)

Problémy lokality

Lenka Špičáková:

Architektura:
Za neomluvitelný počin, který zdevalvoval vesnický charakter lokality v oblasti A považuji necitlivou výstavbu několika objektů, které svojí hmotou a výškou několikanásobně přesáhly okolní zástavbu.
Doprava:
V ulici Sestupná a Pelikánova se dopravní situace zhoršila jejich masivním využíváním jako spojky z Petřin do Ruzyně místo ulice Libocké. Automobilový provoz v této nepřehledné, svažité, rezidenční části značně zvyšuje ohrožení chodců a znemožňuje bezpečný přístup k Libockému rybníku.
Dopravní zatížení ulice Libocké je dlouhodobě enormní, rozděluje libocké historické jádro u kostela a je bariérou pro vstup do Obory Hvězda.

23. 2. 2018, 15:13
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-0

Milena Harveyova:

Město by se mělo zabývat výstavbou adekvatních parkovacich zařizení na konečnych stanicích metra, aby občané dojíždějíci za prací do Prahy nezatěžovali existujicí komunikace a parkovací plochy pro obyvatele a návštěvniky restaurací, obchodů a dalších podniků v okrajových částich Prahy. Tuto zátěž pociťujeme výrazně na Praze 6.
Snaha o nahrazeni zelenych ploch zastavbou je naprosto nepripustna. Považuji zelené plochy v našem okolí za zásadní pozitivní prvky přinášející rovnováhu. Zeleň ve městě ochlazuje a zvlhčuje vzduch, zadržuje vodu, pohlcuje prach, produkuje kyslík ...

29. 3. 2018, 23:49
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1c-0-0
 
 

Otakar Mareš:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 09:42
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-0-1
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou. Neúnosné přetížení silnice, které propojují Divokou Šárku a Petřiny.

30. 3. 2018, 22:16
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1c-0-2
 
 

Iva Hoffmannová:

Souhlasím. Je důležité zamezit objíždění přetížených hlavních tahů, které negativní vliv dopravy zanášejí dovnitř obytných zón. Omezení rychlosti na 20km/hod a umístění šikan by prospělo zejména ulici Sestupná.

31. 3. 2018, 21:35
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-0-3
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím.

5. 4. 2018, 19:41
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-0-4
 
 

Narušený vesnický ráz

Hana Mašková:

Malebnou lokalitu Liboce v posledních letech bohužel ničí stavební činnost. Ve vesnické zástavbě na kopci vyrostly na několika místech masivní, snad až o šestipodlažní domy. To by se do budoucna nemělo opakovat, už nyní jsou škody nevratné. Člověk si musí položit otázku, kdo to na stavebním úřadu povoluje. Snad právě nový metropolitní plán situaci zlepší, ale aby už nebylo pozdě.

28. 3. 2018, 23:06
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: L-212-1c-1

Průjezd Libocí

Hana Mašková:

Nejen po Libocké ulici, ale Sestupnou začala ve velkém jezdit tranzitní doprava. Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly. Někoho napadlo, umístit na Libockou omezení rychlosti na 30 km v hodině a tohle je výsledek - auta i uvnitř relativně klidné rezidenční čtvrti.

28. 3. 2018, 23:10
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1c-2

Otakar Mareš:

Nepomohlo by dát třicítku i do Sestupné a Pelikánové?

30. 3. 2018, 14:54
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-2-0
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové a Hany Maškové...
Ulice Sestupná-Pelikánova se už "řeší" hodně dlouho, bez úspěchu!

29. 3. 2018, 10:14
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-3

Sylvie Boumová:

Souhlasím. Je třeba ponechat nejen omezení rychlosti s Libockou ulicí i rychlost v Sestupné a Pelikánově.

30. 3. 2018, 22:22
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1c-3-0
 
 

jar vales:

x

29. 3. 2018, 10:15
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1c-4

Vladimíra Puklová:

Negativa lokality dobře popisuje paní Špičáková. Za negativní rovněž považuji neadekvátní novou zástavbu, která nebere ohled na charakter zástavby stávající; nové stavby nerespektují původní uspořádání zástavby, zejména v souvislosti se svažitostí terénu. Dále vnímáme negativně silnou intenzitu dopravy na Libocké ulici, jakož i na ulici Sestupná-Pelikánova, kde bychom uvítali návrh formulovaný paní Špičákovou na neprůjezdnou oblast. Jako další problém pro kvalitu prostředí lokality vidím několik domkářů, kteří pravidelně znečišťují ovzduší v lokalitě spalováním nekvalitních pevných paliv a pravděpodobně i odpadu v domácích topeništích.

29. 3. 2018, 16:18
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-5

Eva Hníková:

Souhlasím s předchozími komentáři. Byla chyba navyšovat počet pater u nové zástavby, je potřeba řešit i dopravu v oblasti.

29. 3. 2018, 23:05
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1c-6

Petra Lovecká:

špinavý Litovický potok

30. 3. 2018, 12:21
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1c-7

Výstavba a doprava

Kamil Vlček:

- Zásadním problémem je necitlivá výstavba v lokalitě, v poslední době například několikapatrový bytový dům mezi ulicí Úzká a Libocká, který hodně převyšuje velikost domů pod ním. Také nové domy v Rybničné svou výškou přesahují v starou zástavbu a svým charakterem se tam nehodí.
- Velmi nepříjemná je taká silná doprava v Libocké ulici, která rozděluje dvě části Liboce, a v poslední době také silná doprava ve staré zástavbě v Sestupné, kterou řidiči používají jako zkratku kvůli 30cítce v Libocké (která je ovšem prospěšná).

30. 3. 2018, 16:44
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1c-8

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Vlčkem.

30. 3. 2018, 22:22
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1c-8-0
 
 

Vendula Guhová:

Souhlasím s panem Vlčkem

4. 4. 2018, 11:06
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1c-8-1
 
 

Kateřina Kubešová:

V posledních letech je velkým problémem doprava, jak se uvádí v předchozích komentářích.Klidná lokalita se stala dopravní "tepnou" taxikářů mířících na letiště a vozů s distribucí potravin e - shopu , který má sklad v areálu West pointu. Řidiči nerespektují obytnou zónu, často překračují rychlost, vyhýbají se jízdou po chodníku, troubí i v ranních hodinách, nerespektují přednost chodcům.Problémy jsou především v ulicích Sestupná - Pelikánova, ale též na hlavní Libocké ulici a jejich křižovatkách z obytné zóny.Také parkování bylo v ulicích Sestupná a Pelikánova navrženo poněkud neprakticky, až nebezpečně.

31. 3. 2018, 00:11
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1c-9

Letiste a infrastruktura

Josef Polášek:

Co pozitivního nám přináší druhá přistávací dráha? Potřebuje Praha přijímat ještě větší množství lidí? Už teď letiště přepravilo více lidí než bylo původně plánované (15 000 000 lidí/2017). Při druhé přistávací dráze může dojít až k dvojnásobnému počtu cestujících přes Prahu.
Už v současné době je nedostačující infrastruktura a mpp infrastrukturu důsledně neřeší. Jak chce mpp dopravit přes Prahu 6 další miliony lidí za rok navíc? Jakým způsobem se dořeší doprava na letiště? Neřeší se doprava ani jakýkoli jiný veřejný zájem z výstavby paralelní dráhy.
Měla by se řešit regulace a stavět záchytná parkoviště na okraji Prahy. Mělo by se řešit napojení na středočeský kraj a navzájem spolupracovat. Praha 6 je transitním místem pro ty, kteří dojíždí do Prahy denně za prací z oblastí severozápadu Prahy, nicméně mpp to příliš nezohledňuje. Čím více lidí Praha láká, tím více se zhoršuje kvalita života Pražanů. Evropská ulice je již v současné době přetížená. Je třeba důsledně vyžadovat regulaci provozu, nikoli lákat další lidi.
My jsme rezidenti Prahy 6, měl by být dán větší důraz na rezidentní bydlení.
I toto můžete připomínkovat.

31. 3. 2018, 13:38
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: L-212-1c-10

Lenka Špičáková:

Architektura - neadekvátní výstavba
Všemi ceněný vesnický charakter lokality byl narušen předimenzovanou necitlivou výstavbou několika viladomů, která nebere ohled na charakter stávající zástavby; nové stavby nerespektují původní uspořádání zejména v souvislosti se svažitostí terénu.
Doprava
V posledních letech je velkým problémem doprava. Klidná lokalita se stala dopravní "tepnou" taxikářů mířících na letiště a vozů s distribucí potravin e - shopu , který má sklad v areálu West pointu. Řidiči nerespektují obytnou zónu, často překračují rychlost, vyhýbají se jízdou po chodníku, troubí i v ranních hodinách, nerespektují přednost chodcům. Problémy jsou především v ulicích Sestupná - Pelikánova a ulici Libocká. Hustý provoz je pak i bariérou při pěším přístupu z obytných částí do částí rekreačních (obora Hvězda, Libocký rybník).

17. 4. 2018, 17:41
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1c-SUM-0

1d. Jsou ve vaší lokalitě nějaké důležité charakteristické prvky, průhledy, dominanty, přírodní, stavební památky atd., které by bylo vhodné chránit a uchovat pro budoucnost? (hlavních komentářů: 10)

Prvky hodné ochrany

Lenka Špičáková:

Malebný je pohled z železničního náspu nad Libockým rybníkem směrem západním na vesničku ve svahu s kostelíkem a rybníkem v popředí. V zimě jakoby vypadl z Ladových obrázků. Ochrana této "malebnosti" znamená nedovolit výstavbu objektů, které by převyšovaly své okolí. Ochranu si zaslouží i Libocký hřbitov se stromem, ve kterém je vrostlý kříž. Dále i nový sad a rybník pod kostelem.
Chybí vymezení a ochrana cca 80 let staré liniové výsadby dubů ve střední části ulice Sestupná (plocha E, Příloha 1).

23. 2. 2018, 15:57
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1d-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou. Charakteristické jsou i staré stromy lemující železniční trať. Vzhledem k jejich stáří a keřovému podrostu jsou důležité pro ptáky a drobné živočichy.

30. 3. 2018, 22:20
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1d-0-0
 
 

Alej Sestupná

Jiří Hušek:

Chybí zaznamenání charakteristického malebného prostranství zdvojené části úvozu s opěrnou stěnou ulice Sestupná mezi křížením ulic Sbíhavá a V Domcích s alejí mohutných stromů, vyznačit jako veřejné prostranství s parkovou úpravou.

11. 3. 2018, 23:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1d-1

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Huškem.

30. 3. 2018, 22:23
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1d-1-0
 
 

Iva Hoffmannová:

Souhlasím.

31. 3. 2018, 21:36
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1d-1-1
 
 

Parčík za Makromolekulárním ústavem

Jiří Hušek:

Oproti stávajícímu územnímu plánu není vyznačen zažitý parčík za areálem Makromolekulárního ústavu AVČR, bez náhrady vedeno jako stavební blok.
Zachovat označení jako veřejná zeleň, nebo alespoň jako veřejné prostranství s parkovou úpravou.
Zrušeno v něm bylo dětské hřiště, které by se tam mohlo vrátit, nebo i doplnit o piknikové místo, viz příloha.

11. 3. 2018, 23:44
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1d-2

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Huškem.

30. 3. 2018, 22:24
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1d-2-0
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:16
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1d-3

Vladimíra Puklová:

Ztotožňuji se s paní Špičákovou.

29. 3. 2018, 16:19
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1d-4

Petra Lovecká:

Bylo by vhodné zachovat železnicní viadukt za retairací Fabiano
Bohužel byl zakryt pohled na Libocký rybník z silnice aut. 191 novým domem

30. 3. 2018, 12:23
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1d-5

Libocký rybník a okolí Litovického potoka

Kamil Vlček:

Ochranu si zaslouží samotný Libocký rybník a jeho přírodní charakter. Rozmnožují se na něm kachny, slípky zelenohohé a před jeho dlouhodobým vypuštením se tam vyskytovaly i žáby (vrátí se tam?). Kromě toho slouží jako rekreační plocha pro celou oblast Liboce a Petřin. Samotný potok podél Ruzyňské a potom Libocké ulice a jeho pokračování k rybníku je další přírodní prvek důležitý pro život v lokalitě, jehož přírodní charakter by se měl udržet.

30. 3. 2018, 16:57
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1d-6

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Vlčkem.

30. 3. 2018, 22:25
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1d-6-0
 
 

Vendula Guhová:

Též souhlasím s panem Vlčkem.

4. 4. 2018, 10:54
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1d-6-1
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím.

5. 4. 2018, 19:43
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1d-6-2
 
 

Kateřina Kubešová:

Souhlasím s komentářem pana Vlčka ohledně potřeby chránit lokalitu Libockého rybníka.

31. 3. 2018, 00:20
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1d-7

Renesanční Schubertova vila je v alarmujícím stavu

Vendula Guhová:

Schubertova vila (Libocká ulice čp. 276) je renesančním architektonickým skvostem Liboce, který je bohužel déle než 25 let ve velmi špatném stavu. Vlastnictví této vily je v soukromých rukou a veškeré snahy o její opravu od jejího majitele již dávno skončily. Podle mého názoru by se měla městem/státem vykoupit a opravit, než bude zcela pozdě.

Více info ke kvalitám stavby a špatnému stavu budovy zde: https://www.npu.cz/cs/npu-a-pamatkova-pece/pamatky-a-pamatkova-pece/pamatkovy-fond/seznam-ohrozenych-nemovitych-pamatek/7045-schubertova-vila

4. 4. 2018, 11:03
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1d-8

Lenka Špičáková:

Architektura
Malebný je pohled z železničního náspu nad Libockým rybníkem směrem západním na vesničku ve svahu s kostelíkem a rybníkem v popředí. V zimě jakoby vypadl z Ladových obrázků. Ochrana této "malebnosti" znamená nedovolit výstavbu objektů, které by převyšovaly své okolí.
Zachránit/zrekonstruovat již nyní zdevastovanou památkově chráněnou Schubertovu vilu (Libocká ulice čp. 276).
Příroda
Samotný potok podél Ruzyňské a potom Libocké ulice a jeho pokračování k rybníku je významným přírodním prvkem, který je důležitý pro život v lokalitě, jeho přírodní charakter by se měl udržet.
Chybí vymezení a ochrana cca 80 let staré liniové výsadby dubů ve střední části ulice Sestupná.
Ochranu si zaslouží i Libocký hřbitov se stromem, ve kterém je vrostlý kříž. Dále i nový sad a rybník pod kostelem.

17. 4. 2018, 17:41
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1d-SUM-0

1e. Odpovídá podle vás vymezení lokality popsaným společným vlastnostem?  Co byste svými slovy doplnili, upravili korigovali? (hlavních komentářů: 8)

Záplavové území

Jiří Hušek:

Chybí vymezení záplavového území kolem Litovického potoka a Libockého rybníka, stávající územní plán ho vymezené má, metropolitní ne, i když ho např v lokalitě Šárky eviduje, zde nic.
Předpokládám, že žádná radikální opatření nebyla provedena, aby se stav výrazně změnil.

11. 3. 2018, 23:51
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1e-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Huškem.

30. 3. 2018, 22:25
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1e-0-0
 
 

Vesnická vs. vilová

Lenka Špičáková:

Vymezení lokality odpovídá. Otázkou je, zda nevyčlenit oblast na plošině Petřin zvlášť z důvodů, že jde převážně o vilovou zástavbu a ne zástavbu vesnickou. Z hlediska regulativů (výškových, zastavěnosti) to však asi nebude hrát roli.

20. 3. 2018, 18:51
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1e-1

PAKOVA PLOCHA NA VYPICHU a NA KLASTERNIM

Klara Wagner:

DALSI prostor ktery je v novem navrhu MP urcen k vystavbe je na vychodni strane obory Hvezda v blizkosti krizeni ulic Na Vypichu a Na Klasternim. nyni se zde nachazi detske a dopravni hriste. Urcite by tato plocha nemela byt urcena k vystavbe a mela zustat soucasti zeleneho koridoru kolem obory. tento cipek byl take naprosto nelogicky prirazen k Liboci.

23. 3. 2018, 03:55
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1e-2

Hana Mašková:

Souhlasím

28. 3. 2018, 22:58
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1e-2-0
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Wagner.

30. 3. 2018, 22:26
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1e-2-1
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím

5. 4. 2018, 19:46
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1e-2-2
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:16
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1e-3

jar vales:

29. 3. 2018, 10:17
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1e-4

Záplavové území

Kamil Vlček:

Souhlasím s panem Huškem, chybí vyznačení záplavového a přírodního území mezi ulicí Pelikánovou a Libockým rybníkem

30. 3. 2018, 17:01
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1e-5

Kateřina Kubešová:

Souhlasím s panem Huškem, území v okolí Litovického potoka mezi ulicí Libocká a Libockým rybníkem jistě patří do záplavového území.

31. 3. 2018, 00:24
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-1e-6

Lenka Špičáková:

Chybí vymezení záplavového území kolem Litovického potoka a Libockého rybníka.
Otázkou je, zda nevyčlenit oblast na plošině Petřin zvlášť z důvodů, že jde převážně o vilovou zástavbu a ne zástavbu vesnickou.

17. 4. 2018, 17:42
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1e-SUM-0

1f. Navrhli byste v závislosti na popsaných společných vlastnostech lokality jakoukoliv úpravu hranice lokality? (hlavních komentářů: 3)

Hranice rostlé zástavby

Jiří Hušek:

K lokalitě přičlenit blok řadových rodinných domů z lokality Sídliště Petřiny.
Dále historický Libocký statek s pozemky zahrad kolem potoka, který určitě nepatří do modernistické zástavby Dolní Liboce.
Apendix lesa nad Libockým rybníkem by měl být vyjmut a přičleněn k lokalitě Litovického potoka, viz příloha.

11. 3. 2018, 23:27
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-1f-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Huškem.

30. 3. 2018, 22:26
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-1f-0-0
 
 

Iva Hoffmannová:

Souhlasím

31. 3. 2018, 21:39
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1f-0-1
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Jiřího Huška...

29. 3. 2018, 10:19
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-1f-1

Lenka Špičáková:

Otázkou je, zda nevyčlenit oblast na plošině Petřin zvlášť (plocha A, Příloha 3) z důvodů, že jde převážně o vilovou zástavbu a ne zástavbu vesnickou. K této nové lokalitě přičlenit blok řadových rodinných domů z lokality Sídliště Petřiny (plocha B, Příloha 3). Do lokality Liboc přesunout historický Libocký statek s pozemky zahrad kolem potoka, který určitě nepatří do modernistické zástavby Dolní Liboce (plocha C, Příloha 3).
Apendix lesa nad Libockým rybníkem by měl být vyjmut a přičleněn k lokalitě Litovického potoka (plocha D, Příloha 3).
Trojúhelnikovitý pozemek na východní straně obory Hvězda v blízkosti křížení ulic Na Vypichu a Na Klášterním (nyní se zde nacházi dětské a dopravní hřiště) označit jako plochu zeleně/parku a přiřadit k lokalitě Hvězda (plocha E, Příloha 3). Určitě by tato plocha neměla být určena k výstavb ě a měla by zůstat součástí zeleného koridoru kolem obory.

18. 4. 2018, 09:05
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-1f-SUM-0

2. Metropolitní plán - plochy
2a. Máte připomínky k vymezení stability ploch? Souhlasíte s vymezeným rozsahem?  Máte nějaký návrh k úpravě?
2b. Máte připomínky k vymezení ploch struktur ? Souhlasíte s vymezením stavebních a nestavebních bloků a struktur krajiny ? Máte nějaký návrh k úpravě? (hlavních komentářů: 7)

Parčík za Ústavem makromolekulární chemie (ÚMCH)

Eva Tomanová:

Parčík za ÚMCH není v MPP vůbec zanesen. Sic malý, ale má svůj význam (venčení psů, průchod dětí z nedalekých jeslí k bočnímu vchodu do obory Hvězda...). Nyní je ve výkresu bílou plochou určenou k zastavění.

26. 2. 2018, 13:40
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2b-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Tomanovou.

30. 3. 2018, 22:27
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-2b-0-0
 
 

Chybějící vymezení ploch zeleně

Lenka Špičáková:

Chybí vymezení zeleně/ovocného sadu mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A, Příloha 1). Jedná se o nově revitalizovanou plochu veřejně přístupného sadu s novým rybníkem Tereza. Dále není jako zeleň /park označen parčík s mohutnou lípou na spojnici ulic V Domcích a Sbíhavá II (plocha B, Příloha 1) a parčík za ÚMCH (plocha C, Příloha 1). Chybí vymezení zeleně v části biokoridoru u západního konce Libockého rybníka (plocha D, Příloha 1).

20. 3. 2018, 18:55
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2b-1

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 22:27
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-2b-1-0
 
 

Petra Beránková:

Plně souhlasím

5. 4. 2018, 19:48
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2b-1-1
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...
Má tam být "Liboza"!!

29. 3. 2018, 10:21
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2b-2

Zelené plochy za kostelem

Vladimíra Puklová:

V instruktážním videu je řečeno, že bílé plochy jsou zastavitelné. V listu lokality Liboc jsou bíle ponechány i pozemky za kostelem směrem k Ruzyni a oboře, a plocha parčíku na křižovatce ulic V Domcích a Sbíhavá II. Souhlasím s paní Špičákovou, že tato místa je třeba označit jako nezastavitelná.

29. 3. 2018, 16:29
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2b-3

Okolí Litovického potoka

Kamil Vlček:

Chybí vymezení okolí Litovického potoka v oblasti mezi Pelikánovou ulicí a rybníkem jako nezastavitelná plocha. Jedná se o zelenou přírodní plochu, která je navíc částečně v záplavovém území.

30. 3. 2018, 17:06
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2b-4

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Vlčkem.

30. 3. 2018, 22:28
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-212-2b-4-0
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím s p. Vlčkem

5. 4. 2018, 19:49
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-2b-4-1
 
 

Plocha Archaiy

Lenka Špičáková:

Plochu proti kostelu nyní pronajatou sdružení Archaia zanést jako městskou parkovou plochu zpevněnou a zahradní bez výškové regulace.

3. 4. 2018, 14:23
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2b-5

Lenka Špičáková:

Chybí vymezení ploch zeleně/ovocného sadu mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A, Příloha 1) a její přiřazení k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci. Jedná se o nově revitalizovanou plochu veřejně přístupného sadu s novým rybníkem Tereza. Dále není jako zeleň /park označen parčík s mohutnou lípou na spojnici ulic V Domcích a Sbíhavá II (plocha B, Příloha 1) a parčík za ÚMCH (plocha C, Příloha 1). Chybí vymezení zeleně v části biokoridoru u západního konce Libockého rybníka (plocha D, Příloha 1).
Navrhujeme zrušení podivného parkoviště u zastávky Litovický potok, a jeho přetvoření na zeleň, která by navázala na plochu veřejné zeleně kolem Litovického potoka (plocha F, Příloha 1).
Změnit zastavitelnou plochu dětského dopravniho hřiště na Vypichu na parkovou plochu (plocha G, Příloha 1).
Plochu proti kostelu nyní pronajatou sdružení Archaia zanést jako městskou parkovou plochu zpevněnou a zahradní (plocha E, Příloha 2).

17. 4. 2018, 17:44
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-2b-SUM-0

2c. Máte připomínky k navržené výškové regulaci? Upozorněte na místa předělů a nejasnosti ve čtení výšek vzhledem k použitému rastru 100x100m? (hlavních komentářů: 6)

Výšková regulace a panorama

Eva Tomanová:

Výšková regulace pro většinu lokality je omezena na dvě patra, ale zároveň jde o svažitou lokalitu. I při zachování dvoupatrové regulace tak může dojít k narušení vesnického rázu lokality: Při pohledu od Libockého rybníka vzhůru do svahu budou stavby mnohem vyšší díky podzemním patrům vestavěným do svahu.

26. 2. 2018, 13:34
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2c-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Tomanovou.

30. 3. 2018, 22:28
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2c-0-0
 
 

Petra Beránková:

Ano, omezení na dvě patra se díky svažitému terénu obchází a vznikají stavby, které z pohledu od Libockého rybníka narušují charakter uvedené lokality.

5. 4. 2018, 19:51
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2c-0-1
 
 

Chyby v regulovaném počtu podlaží

Lenka Špičáková:

V místě ovocného sadu (Park Liboc 123/212/2524) mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A, Příloha 2) je chybně uveden regulovaný počet podlaží (2) - správně bez čísla. Naopak nad jižním břehem Libockého rybníka na zastavitelných plochách (plocha C, Příloha 2) toto číslo chybí .

23. 3. 2018, 15:25
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2c-1

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 22:29
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2c-1-0
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové a Evy Tomanové...

29. 3. 2018, 10:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-2c-2

Vladimíra Puklová:

Ztotožňuji se s komentářem paní Tomanové.

29. 3. 2018, 16:30
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-2c-3

Chybně uvedená výšková regulace

Kamil Vlček:

Souhlasím s komentáři Lenky Špičákové, navíc je chybně uvedené omezení na dvě patra v místě dopravního hřiště na vypichu, která by měla být nezastavitelná a tudíž bez regulace.

30. 3. 2018, 17:09
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-2c-4

Lenka Špičáková:

Výšková regulace pro většinu lokality je omezena na dvě patra, ale zároveň jde o svažitou lokalitu. I při zachování dvoupatrové regulace tak může dojít k narušení vesnického rázu lokality - při pohledu od Libockého rybníka vzhůru do svahu budou stavby mnohem vyšší díky podzemním patrům vestavěným do svahu.
V místě ovocného sadu (Park Liboc 123/212/2524) mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A, Příloha 2) je chybně uveden regulovaný počet podlaží (2) - správně bez čísla. Naopak nad jižním břehem Libockého rybníka na zastavitelných plochách (plocha C, Příloha 2) toto číslo chybí.
Chybně je také uvedení výškové regulace v místě dopravního hřiště na Vypichu, které by mělo být nezastavitelné a tudíž bez regulace (plocha G, Příloha 2).
Plochu proti kostelu nyní pronajatou sdružení Archaia zanést jako městskou parkovou plochu zpevněnou a zahradní bez výškové regulace (plocha E, Příloha 2).

17. 4. 2018, 17:45
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-2c-SUM-0

3. Metropolitní plán - Rozvoj lokality
3a. Máte připomínky k popisu cílového charakteru lokality? Je v obecném popisu něco, s čím nesouhlasíte nebo vám v něm něco důležitého schází? Je srozumitelný? (hlavních komentářů: 2)

Obecná poznámka

Pavel Charvát:

Bydlím na hranici Ořechovky a Dejvic. Jako obyvatel Prahy 6 konstatuji následující:
- Priority plánu jsou auta a prostavěné miliardy bez ohledu na občany.
- Významnou část VPS může za veřejně prospěšné označit jen někdo, kdo v Praze 6 nikdy nebyl.
- Vedení Prahy tvrdošíjně věří, že další a další dopravní stavby vyřeší kritickou dopravní situaci Prahy vytvářenou další a další bytovou a komerční výstavbou v Praze.
- Plán vůbec nereflektuje zhoršující se životní prostředí, nepodporuje chodce a cyklisty, investice do MHD znehodnocuje paralelními investicemi do automobilové dopravy.
- Praha postrádá vizi.

15. 3. 2018, 07:05
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-3a-0

Lenka Špičáková:

Uvedená poznámka pana Charváta patří pod otázku 7a, kde je také shrnuta.

17. 4. 2018, 17:46
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: 212-3a-SUM-0

3b. Máte připomínky k popsanému potenciálu území? K obecným i individuálním regulativům? Máte připomínky ke stanovení indexu využití lokality? Tedy zejména k míře, o kterou se může v místě zvyšovat plocha zástavby? (hlavních komentářů: 1)

Historické jádro obce

Lenka Špičáková:

Historické jádro obce kolem kostela sv. Fabiána a Šebestiána vymezit jako plochu stabilizovanou chráněnou Sc.

18. 4. 2018, 09:47
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-3b-0

3c. Domníváte se, že je pomocí vlastností lokality a ploch území dostatečně přesně a podrobně popsáno? Doporučili byste pro lokalitu nebo její některé plochy zpracovat podrobnější regulaci? (hlavních komentářů: 3)

Regulace výšky nové zástavby vzhledem ke svažitosti terénu

Vladimíra Puklová:

Navrhuji pro část plochy lokalit zhruba mezi ulicemi Libocká a Sestupná-Pelikánova zvážit podrobnější regulaci výšky nové zástavy vzhledem ke svažitosti terénu, neboť dochází k jevu, kdy nová zástavba má požadovanou výšku vzhledem k ulici nad ní, ale dvojnásobnou vzhledem k ulici hned pod ní.

29. 3. 2018, 16:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-3c-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Puklovou.

30. 3. 2018, 22:30
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-3c-0-0
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím.

5. 4. 2018, 19:54
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-3c-0-1
 
 

Regulace výšky

Kamil Vlček:

Plně se ztotožňuji s komentářem paní Puklové. Z tohoto důvodu byla povolena naprosto nevhodná výstava obrovského bytového domu mezi ulicí Libocká a Úzká, který o několik pater převyšuje domy v ulici Úzká, ale při pohledu z Libocké tak vysoce nepůsobí. Navrhuji snížit regulaci na jedno NP, případně ošetřit situaci jinak.

30. 3. 2018, 17:16
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-3c-1

Lenka Špičáková:

Navrhujeme pro oblast zhruba mezi ulicemi Libocká a Sestupná-Pelikánova zpracovat podrobnější regulaci výšky nové zástavy vzhledem ke svažitosti terénu, neboť dochází k jevu, kdy nová zástavba má požadovanou výšku vzhledem k ulici nad ní, ale dvojnásobnou vzhledem k ulici hned pod ní.

17. 4. 2018, 17:47
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-3c-SUM-0

3d. Máte jakékoliv další připomínky k čitelnosti, pochopitelnosti, využitelnosti, zpracování nebo úplnosti předloženého metropolitního plánu?
4. Metropolitní plán - infrastruktury
4a. Máte jakékoliv připomínky ke krajinné infrastruktuře? K vymezení prostorů, ochranných pásem a podobně? (hlavních komentářů: 5)

Zmatky v označení, rybník Tereza

Lenka Špičáková:

V textové části 500/Krajinná infrastruktura je napsáno 512/-/4238 LBC Libocký rybník. Lib. rybník patří do lokality 885/Litovický potok. V textu je dále 512/-/5072 LBK Šárecký potok. Toto číslo je u rybníčku ve Hvězdě, který patří do lokality Hvězda.
Chybí zde nově vzniklý rybník Tereza a přiřazení plochy A (Příloha 1) k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci.
Vymezený lokální biokoridor vede z Obory Hvězda podél Litovického potoka, dále kolem Libockého rybníka a pokračuje lesem pod Petřinami. Západně od Libockého rybníka (plocha D, Příloha 1) je veden plochou vyznačenou v MMP jako obytná, která je v současnosti nezastavěná a vedená v současném ÚP jako ZMK. V MPP nutno opravit na plochu zeleně.

23. 3. 2018, 16:30
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4a-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 22:31
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4a-0-0
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou.

31. 3. 2018, 03:47
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4a-0-1
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím

5. 4. 2018, 19:55
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4a-0-2
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:23
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4a-1

Zrušení podivného parkoviště u zastávky Litovický potok

Anna Sehnalova:

Navrhujeme zrušení podivného parkoviště u zastávky Litovický potok, a jeho přetvoření na zeleň, která by navázala na plochu veřejné zeleně kolem Litovického potoka.

30. 3. 2018, 15:54
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4a-2

Zachování zeleně v prostoru pozemků mezi kostelem sv. Fabiána a Šebestiána, ohradou obory Hvězda a Litovickým potokem

Anna Sehnalova:

Na základě četných konzultací s místními občany jsme pro zachování zeleně v prostoru pozemků mezi kostelem sv. Fabiána a Šebestiána, ohradou obory Hvězda a Litovickým potokem (pozemky č. 6, 13, 14, 16/9, 16/11, 16/14, 16/15, 16/20, 17 k.ú. Liboc). V prostoru vzniká v současné době komunitní zahrada. Je to také zelený koridor navazující na oboru Hvězda v prostoru zástavby.

9. 4. 2018, 11:27
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4a-3

Lenka Špičáková:

V textové části 500/Krajinná infrastruktura je napsáno 512/-/4238 LBC Libocký rybník. Lib. rybník patří do lokality 885/Litovický potok. V textu je dále 512/-/5072 LBK Šárecký potok. Toto číslo je u rybníčku ve Hvězdě, který patří do lokality Hvězda.
Chybí zde nově vzniklý rybník Tereza a přiřazení plochy A (Příloha 1) k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci.
Vymezený lokální biokoridor vede z Obory Hvězda podél Litovického potoka, dále kolem Libockého rybníka a pokračuje lesem pod Petřinami. Západně od Libockého rybníka (plocha D, Příloha 1) je veden plochou vyznačenou v MMP jako obytná, která je v současnosti nezastavěná a vedená v současném ÚP jako ZMK. V MPP nutno opravit na plochu zeleně.

17. 4. 2018, 17:48
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-4a-SUM-0

4b. Máte jakékoliv připomínky k dopravní infrastruktuře? K vymezeným prostorám, kapacitám, typům komunikací a rozvoji různých druhů dopravy? (hlavních komentářů: 9)

Generel bezmotorové dopravy

Pavel Charvát:

Podle mne musí být Generel součástí Metropolitního plánu. Jinak plán cyklisty a chodce prakticky ignoruje. Protože Generel není členěn podle lokalit, nedá se podle lokalit připomínkovat. Svůj detailní komentář ke Generelu jsem proto vložil do "Libovolné další lokality ...." úplně na konci seznamu lokalit do bodu 4b-Dopravní infrastruktura.

Konkrétní poznámky pro lokalitu:
- Navrhuji vyznačit a místy vybudovat/dokončit/povrchově upravit cyklostezku z Veleslavína. Ta existuje a je cyklisty využívána, ale není značena. Vede ulicemi Pod Petřinami a Nad Stanicí pod dráhou a zahrádkářskou kolonií k Libockému rybníku. Cyklostezku je nutné dobudovat od ulice Pelikánovy kolem nově budovaných rybníčků k podle potoka až ulici Jinočanské, kde se může spojit s cyklotrasou A157. Tato trasa současně umožňuje propojení mezi Petřinami a Libocí bezpečnou cyklostezkou přes Veleslavín.
Variantou spojení Petřin s Libocí je propojit novou cyklostezkou Liboc s západním koncem navrhované cyklostezky po severní hranici sídliště Petřiny. Řešení navrhované v Generelu ulicí Sestupnou je vzhledem k intenzitě dopravy v této ulici nebezpečné.

20. 3. 2018, 19:13
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s panem Charvátem.

30. 3. 2018, 22:32
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-0-0
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s panem Charvátem. Cyklostezky by také měly být řešené tak, aby je cyklisté skutečně využívali.

31. 3. 2018, 03:45
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-0-1
 
 

Zásadní problém s dopravní infrastrukturou

Lenka Špičáková:

Zásadní obecný problém týkající se dopravní infrastruktury vidím v tom, že je k dispozici jako jeden výkres pro celou Prahu bez většího detailu (S06B). Barevně jsou na něm vyznačeny nové stavby od silnic přes metro po tramvaje, ale nenašla jsem textové odůvodnění těchto nově navrhovaných dopravních staveb ani vysvětlení/zdůvodnění či podrobnější koncept navrhované dopravy pro jednotlivé oblasti. Generel cyklistické a pěší dopravy není taktéž k dispozici.

Konkrétní problémy s dopravou v lokalitě
V ulici Sestupná a Pelikánova se dopravní situace zhoršila jejich masivním využíváním jako spojky z Petřin do Ruzyně místo ulice Libocké. Automobilový provoz v této nepřehledné, svažité, rezidenční části značně zvyšuje ohrožení chodců a znemožňuje bezpečný přístup k Libockému rybníku. Navrhuji oblast řešit jako neprůjezdnou.

23. 3. 2018, 16:39
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4b-1

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 22:32
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-1-0
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou, s tím, že i Libocká ulice má nepříjemně hustý provoz.

31. 3. 2018, 03:53
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-1-1
 
 

Iva Hoffmannová:

souhlasím

31. 3. 2018, 21:47
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4b-1-2
 
 

Petra Beránková:

Souhlasím.

5. 4. 2018, 19:57
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4b-1-3
 
 

Rostoucí znečištění

Pavel Charvát:

V záplavě dopravních staveb na západním a severozápadním okraji Prahy 6, z nichž řada z nich je pochybných, zaniká jedno velké riziko z nich vyplývající. Neustále rostoucí hladina hluku, prachu, škodlivin i světelného smogu bude dále zhoršovat situaci Prahy 6 při převládajícím severozápadním proudění. Stavební aktivity v této oblasti by potřebovaly celkové posouzení vlivu na životní prostředí a ne jako jednotlivé stavby.

27. 3. 2018, 22:00
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-2

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:24
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4b-3

Vladimíra Puklová:

Zcela souhlasím s paní Špičákovou.

29. 3. 2018, 16:41
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-4b-4

Buštěhradská dráha

Petra Lovecká:

Současná blízkost Bušťěhradské dráhy je již velmi tristní. Rozšířením dráhy na dvoukolejnou trať v současném koridoru dojde k úplnému znehodnocení současné, velmi poklidné ulice Rakovnická. Plánovaná zastávka je také plánovaná na velmi malém prostoru, ke kterému je pouze jedna příjezdová ulice, která se stane velmi frekfentovanou. Její blízkost k zástavbě v Rakovnické ulici bude z hlediska hlučnosti při brždění a rozjezdu souprav obyvatele velmi poškozovat. Všem obyvatelům, zejména v ulici Rakovnická dojde k znehodnocení nemovitostí.

30. 3. 2018, 12:32
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-4b-5

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Loveckou.

30. 3. 2018, 22:33
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-5-0
 
 

Sestupná ulice

Kamil Vlček:

Problémem je v poslední době masivní doprava v ulici Sestupné. Lidé si tudy zkracují cestu kvůli plné Libocké a místní třicítce. Navrhuji dopravu kolem ulice Sestupné víc zkomplikovat.

30. 3. 2018, 17:33
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-6

Nové dopravní propojení Petřiny s Ruzyní a odlehčení centru Liboce

Jana Jemelková:

Bylo by vhodné zvážit možnost propojení křižovatky Ruzyňská/Libocká s horní částí Libocké ulice novou komunikací, která by výrazně ulevila centru Liboce a umožnila by u kostela vytvořit lokální centrum "náves".

31. 3. 2018, 23:52
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4b-7

Lenka Špičáková:

Zásadní obecný problém týkající se dopravní infrastruktury MPP je v tom, že je k dispozici jako jeden výkres pro celou Prahu bez většího detailu (S06B). Barevně jsou na něm vyznačeny nové stavby od silnic přes metro po tramvaje, ale nedohledali jsme textová odůvodnění těchto nově navrhovaných dopravních staveb ani vysvětlení/zdůvodnění či podrobnější koncept navrhované dopravy a její dopady pro jednotlivé oblasti. Není jasná celková koncepce dopravy - jak bude řešena transitní doprava, doprava obsluhující dojíždění z pražského okolí a středočeského kraje. Není řešen dopad nově navrhovaných dopravních staveb na západním a severozápadním okraji Prahy 6, které budou generovat další zvyšování hluku, prachu, škodlivin i světelného smogu na území Prahy 6. Stavební aktivity v této oblasti by potřebovaly celkové posouzení vlivu na životní prostředí a ne jako jednotlivé stavby. Generel cyklistické a pěší dopravy není taktéž k dispozici.
Konkrétní problémy s dopravou v lokalitě
Enormní dopravní zátěž ve špičkách v ulici Libocká.
V ulici Sestupná a Pelikánova se dopravní situace zhoršila jejich masivním využíváním jako spojky z Petřin do Ruzyně místo ulice Libocké. Automobilový provoz v této nepřehledné, svažité, rezidenční části značně zvyšuje ohrožení chodců a znemožňuje bezpečný přístup k Libockému rybníku. Libocká a Sestupná jsou barierami v přístupu do Hvězdy resp. k Libockému rybníku.
Cyklostezky
Povrchově upravit a vyznačit cyklostezku z Veleslavína. Ta existuje a je cyklisty využívána, ale není značena. Vede ulicemi Pod Petřinami a Nad Stanicí pod dráhou a zahrádkářskou kolonií k Libockému rybníku. Cyklostezku je nutné dobudovat od ulice Pelikánovy kolem nově budovaných rybníčků podle potoka až k ulici Jinočanské, kde se může spojit s cyklotrasou A157. Tato trasa současně umožňuje propojení mezi Petřinami a Libocí bezpečnou cyklostezkou přes Veleslavín.
Variantou spojení Petřin s Libocí je propojit novou cyklostezkou Liboc se západním koncem navrhované cyklostezky po severní hranici sídliště Petřiny. Řešení navrhované v Generelu bezmot. dopravy pro Prahu 6 ulicí Sestupnou je vzhledem k intenzitě dopravy v této ulici nebezpečné.

17. 4. 2018, 17:49
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-4b-SUM-0

4c. Máte jakékoliv připomínky k technické infrastruktuře? Např. nakládání s dešťovými vodami, vedení sítí atp. (hlavních komentářů: 3)

Dešťové vody

Lenka Špičáková:

MPP řeší nakládání s dešťovými vodami pouze obecně. Nenašla jsem vedení dešťové kanalizace, existuje samostatně od splaškové? Vydatný pramen ze štoly na pozemku MŠ Sbíhavá je veden potrubím, které je součástí Hradního vodovodu.

23. 3. 2018, 17:00
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-4c-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s paní Špičákovou.

30. 3. 2018, 22:34
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4c-0-0
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou.

31. 3. 2018, 03:54
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-4c-0-1
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...
Také by mě zajímalo oddělení kanalizací, zdali v Praze je.

29. 3. 2018, 10:26
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4c-1

Lenka Špičáková:

MPP řeší nakládání s dešťovými vodami pouze obecně. Nenašli jsme vedení dešťové kanalizace, existuje samostatně od splaškové? Vydatný pramen ze štoly na pozemku MŠ Sbíhavá je veden potrubím, které je součástí Hradního vodovodu.

17. 4. 2018, 17:49
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: 212-4c-SUM-0

4d. Máte připomínky k vymezeným plochám veřejné vybavenosti? Je stávající vybavenost vyznačena správně? Souhlasíte s návrhem pro vybavenost? Máte k vybavenosti jakékoliv připomínky, nebo poznámky?
4e. Máte připomínky k vymezeným veřejně prospěšným plochám a opatřením? (hlavních komentářů: 2)

Parcely Liboc p.č. 282 a 283

jar vales:

Tyto parcely byly již před 18ti lety Městskou částí Prahy 6 vyhlášeny jako "Veřejná vybavenost" a na základě toho byly pronajaty společnosti ARCHAIA, která zde vybudovala Archeologický park, kde pořádá programy a akce pro školy, mládež i širokou veřejnost.
Tato lokalita by měla být označena jako VEŘEJNÁ VYBAVENOST!

31. 3. 2018, 13:42
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-4e-0

Lenka Špičáková:

Parcely Liboc p.č. 282 a 283 (plocha E, Příloha 2) v současnosti je na nich umístěn archeologický park navrhujeme vyčlenit pro veřejnou vybavenost.

17. 4. 2018, 17:51
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 212-4e-SUM-0

7. Metropolitní plán - Obecné problémy
7a. Máte jakékoliv další připomínky k čitelnosti, pochopitelnosti, využitelnosti, zpracování nebo úplnosti předloženého metropolitního plánu? (hlavních komentářů: 3)

Doprava

Lenka Špičáková:

Zásadní problém týkající se dopravní infrastruktury vidím v tom, že je k dispozici jako jeden výkres pro celou Prahu bez většího detailu (S06B). Barevně jsou na něm vyznačeny nové stavby od silnic přes metro po tramvaje, ale není k dispozici textové odůvodnění těchto nově navrhovaných dopravních staveb ani vysvětlení/zdůvodnění či podrobnější koncept navrhované dopravy pro jednotlivé oblasti. Generel cyklistické a pěší dopravy není taktéž k dispozici.

23. 3. 2018, 18:21
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-7a-0

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou.

31. 3. 2018, 04:03
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-7a-0-0
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:28
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-7a-1

Iva Hoffmannová:

Souhlasím

31. 3. 2018, 21:48
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-7a-1-0
 
 

Lenka Špičáková:

Doprava a priority
Priority plánu jsou auta a prostavěné miliardy bez ohledu na občany. Mnoho dopravních staveb je zařazeno do VPS, ale jejich veřejná prospěšnost je na pováženou neboť dopad na zdraví obyvatel Prahy bude negativní. MPP pokračuje v přesvědčení, že další a další dopravní stavby vyřeší kritickou dopravní situaci, kterou zhorší další a další bytová a komerční výstavba v Praze, opak je pravdou.
Plán vůbec nereflektuje zhoršující se životní prostředí, nepodporuje chodce a cyklisty, investice do MHD znehodnocuje paralelními investicemi do automobilové dopravy. Praha postrádá vizi.
Výšková regulace
Výškové limity ve čtvercích často neodpovídají lokalitě. Všeobecné pravidlo navyšování podlaží nad uvedené hodnoty v rastru na metropolitních třídách a na nárožích doporučujeme zrušit. Navýšení je třeba řešit individuálně na konkrétních místech. V grafice ani v textu není v navržené podlažnosti zohledňován terén. I v současné době je tato nejednoznačnost zneužívána k nadměrně vysokým stavbám ve svahu.
Ostatní
Nedostatečně vymezené jsou obecně prospěšné stavby a občanská vybavenost.
Není řešeno nakládání s dešťovými vodami.

17. 4. 2018, 17:54
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: 212-7a-SUM-0

5. Stávající územní plán
5a. Podívejte se, jak územní plán splňuje vaše očekávání a představy o využití území. Víte o nějakém místě ve vaší lokalitě, kde stávající územní plán má nevhodně vymezenou funkční plochu nebo špatně stanovenou míru využití území? Je ve vymezeném území problémové místo, které podle vás územní plán neřeší? (hlavních komentářů: 5)

Chyby ve vymezení ploch zeleně

Lenka Špičáková:

V lokalitě se vyskytuje několik ploch, které jsou dle stávajícího ÚP plochami zeleně, ale v MPP jsou jako plochy zastavitelné obytné (viz Příloha 1).
Jde o území ovocného sadu mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A). Jedná se o nově revitalizovanou plochu veřejně přístupného sadu s novým rybníkem Tereza, který náleží k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci. Dále není jako zeleň /park označen parčík s mohutnou lípou na spojnici ulic V Domcích a Sbíhavá II (plocha B)a parčík za ÚMCH (plocha C). Chybí vymezení plochy zeleně v části biokoridoru u západního konce Libockého rybníka (plocha D).

23. 3. 2018, 16:43
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-5a-0

Sylvie Boumová:

Souhlasím s komentářem paní Špičákové.

30. 3. 2018, 22:34
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-5a-0-0
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou.

31. 3. 2018, 03:58
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-5a-0-1
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:27
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-5a-1

Vladimíra Puklová:

Souhlasím s komentářem paní Špičákové.

29. 3. 2018, 16:42
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-5a-2

Petra Beránková:

Souhlasím s popisem L. Špičákové

5. 4. 2018, 19:58
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-5a-3

Lenka Špičáková:

V lokalitě se vyskytuje několik ploch, které jsou dle stávajícího ÚP plochami zeleně, ale v MPP jsou jako plochy zastavitelné obytné (viz Příloha 1).
Jde o území ovocného sadu mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A). Jedná se o nově revitalizovanou plochu veřejně přístupného sadu s novým rybníkem Tereza, který náleží k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci. Dále není jako zeleň /park označen parčík s mohutnou lípou na spojnici ulic V Domcích a Sbíhavá II (plocha B)a parčík za ÚMCH (plocha C). Chybí vymezení plochy zeleně v části biokoridoru u západního konce Libockého rybníka (plocha D) a plocha Dětského dopravní hřiště na Vypichu (G) jako park.

17. 4. 2018, 17:52
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 212-5a-SUM-0

6. Porovnání stávajícího územního plánu a metropolitního plánu
6a. Máte jakékoliv připomínky nebo poznámky k rozdílům mezi stávajícím územním plánem a metropolitním plánem, a to včetně popisu ploch, vymezení infrastruktury a ochranných pásem? (hlavních komentářů: 5)

Chyby ve vymezení ploch zeleně

Lenka Špičáková:

V lokalitě se vyskytuje několik ploch, které jsou dle stávajícího ÚP plochami zeleně, ale v MPP jsou jako plochy zastavitelné obytné (viz Příloha 1).

23. 3. 2018, 16:45
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-6a-0

Kamil Vlček:

Plně souhlasí se zákresy Lenky Špičákové

30. 3. 2018, 17:38
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-6a-0-0
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím s komentářem paní Špičákové.

30. 3. 2018, 22:35
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-6a-0-1
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Špičákovou.

31. 3. 2018, 04:02
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-212-6a-0-2
 
 

jar vales:

Plně se ztotožňuji s komentáři Lenky Špičákové...

29. 3. 2018, 10:28
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-6a-1

Vladimíra Puklová:

Souhlasím s komentářem paní Špičákové.

29. 3. 2018, 16:46
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-212-6a-2

Petra Beránková:

Souhlasím s komentářem L. Špičákové.

5. 4. 2018, 19:59
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-212-6a-3

Lenka Špičáková:

V lokalitě se vyskytuje několik ploch, které jsou dle stávajícího ÚP plochami zeleně, ale v MPP jsou jako plochy zastavitelné obytné (viz Příloha 1).
Jde o území ovocného sadu mezi hranicí s Ruzyní, Oborou Hvězda a kostelem (plocha A). Jedná se o nově revitalizovanou plochu veřejně přístupného sadu s novým rybníkem Tereza, který náleží k lokalitnímu parku 123/212/2524 Park v Liboci. Dále není jako zeleň /park označen parčík s mohutnou lípou na spojnici ulic V Domcích a Sbíhavá II (plocha B)a parčík za ÚMCH (plocha C). Chybí vymezení plochy zeleně v části biokoridoru u západního konce Libockého rybníka (plocha D) a plocha Dětského dopravní hřiště na Vypichu (G) jako park.

17. 4. 2018, 17:53
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: 212-6a-SUM-0