Zpět na
postup

Buštěhradská dráha

Garant: Pavel Charvát
(pcharvat@volny.cz)
List lokality
 

1. Metropolitní plán - lokalita

V této části se budete věnovat lokalitě jako celku. Metropolitní plán každou lokalitu definuje pomocí čtyř základních vlastností. Jsou to:

Pro odpovězení otázek budete potřebovat (otevírejte do nových oken prohlížeče):

Přečtěte si vždy všechny otázky této skupiny a odpovězte na ty, ke kterým máte co říci.

Příklad připomínky 1a. si můžete prohlédnout zde
1a. Jak vnímáte prostor vaší lokality? Co je pro celou lokalitu nebo její část zásadní - co ji charakterizuje? (hlavních komentářů: 9) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Lineární koridor

Pavel Charvát:

Bydlím na Ořechovce v ulici Buštěhradské a Buštěhradská dráha tvoří severní stranu naší ulice. Proto se cítím jako účastník a majitel nemovitosti, přestože jsem o několik metrů v jiné lokalitě.
Lokalitu Buštěhradská dráha charakterizuje tangenciální koridor z centra Prahy na západ. Tento koridor je i za současného stavu velmi dobrým spojením do centra veřejnou dopravou, ale také prakticky nepřetržitým pruhem zeleně spojujícím jednotlivé odlehlé oblasti od Stromovky po Liboc a Ruzyni.

12. 3. 2018, 15:16
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1a-0

veronika zapletalová:

Souhlasím.

20. 3. 2018, 18:13
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1a-0-0
 
 

Stepan Gala:

Souhlasím.

24. 3. 2018, 23:15
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-0-1
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím.

30. 3. 2018, 22:53
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-0-2
 
 

Radim Vočka:

Souhlasím

31. 3. 2018, 16:19
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-0-3
 
 

Lucie Štůlová:

Souhlasím. Důležité je rychlé spojení do centra a zároveň jde o pruh dobré zeleně, je třeba vnímat obojí kvality prostoru!

1. 4. 2018, 19:32
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-0-4
 
 

Buštěhradská dráha jako naděje pro moderní město

pavel kobylka:

Obecně bych metropolitnímu plánu vytkl absenci jakékoliv vize. Ve světě koncepce urbanistického rozvoje přiklání k pojetí města jako místa pro život. To dle mého názoru metropolitnímu plánu chybí. Reprezentuje vůli dále zahušťovat stávající výstavbu, rušit zelené plochy a do omezeného prostoru přivádět více dopravních prostředků a lidí. Buštěhradská dráha oproti tomu nabízí jedinečnou možnost k zmíněnému trendu přispět. Zahloubení stávající dráhy v oblasti Svatovítské po oblast Vokovic je naprosto nezbytné i z toho důvodu, že částečně by ji měl kopírovat obchvat Vítězného náměstí. Vybudování cyklostezky na náspu stávající dráhy, by uvítali všichni obyvatelé Prahy 6 a Praha by se tak zařadila mezi metropole západní Evropy, kde příklon k budování města jako místa pro život i volnočasové aktivity je již dlouhodobým trendem.. Jsem přesvědčen, že železniční násep přeměněný na cyklostezku, by byl velkou reklamou pro město v celosvětovém měřítku. Stále více turistů do Prahy nemíří již jen za architekturou, a Praha by měla být schopna nabídnout víc, podobně jako jiná evropská velkoměsta.

19. 3. 2018, 23:18
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1a-1

veronika zapletalová:

Naprosto souhlasím.

20. 3. 2018, 13:20
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1a-1-0
 
 

Stepan Gala:

Souhlasím

24. 3. 2018, 23:15
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-1
 
 

Jitka Weigertova:

Naprosto souhlasím

26. 3. 2018, 16:10
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1a-1-2
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím.

30. 3. 2018, 22:54
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-3
 
 

Radim Vočka:

Naprosto souhlasím

31. 3. 2018, 16:19
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-4
 
 

Roman Schlogel:

souhlasím

31. 3. 2018, 17:26
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-708-1a-1-5
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s panem Kobylkou, jsem pro moderní město.

31. 3. 2018, 22:54
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-6
 
 

Lucie Štůlová:

Velice souhlasím. Zahloubení by prospělo a umožnilo vybudovat kvalitní přístup do centra Prahy 6 z jejích okrajovějších částí a také odtud do centra. To by bylo velmi třeba.

1. 4. 2018, 19:33
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-7
 
 

Jiří Novotný:

Souhlasím, velmi výstižně napsáno ve všech ohledech

2. 4. 2018, 14:58
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-1-8
 
 

Buštěhradská dráha pod zem až do Nádraží Veleslavín, doplnit chybějící přechod mezi starou teplárnou a zámkem, ne astakáda Petřiny Veleslavínn

veronika zapletalová:

Buštěhradská dráha by měla být podzemí až přímo do stanice Veleslavín. Na MPP3.3 je povrchová a před Veleslavínem se zahloubí. Poslední dvě varianty byly podzemní. Na ní by měla védst cyklostezka, pěší cesta, odpocinkové, herní prvky. Jinak vznikne diskriminační bariera v území, nemluvě o hluku.

Je velmi důležité a na MPP chybějící udělat bezpečný přechod a přejezd trati / Buštěhradské dráhy (v jakékoliv podobě bude) mezi současnou starou veleslavínskou teplárnou a zámkem. V současné době chybí, ačkoliv trat v tomto místě přejde několik set lidí denně. Jde o hlavní spojnici mezi východní částí starého Veleslavína a veřejnou dopravou, směr město. V okolí jsou školky, školy a v budoucnu bude vznikat obytná zástavba teplárny, kde je plánováno v bezprostřední blízkosti dráhy 400 nvých bytů. Tedy v podtstě 100 x víc lidí, než je tam ted. Zastavena novými byty má být dráha ale i níž po obou stranách ve Strnadově zahradnictví i v lokalite Kladenská před školou, hygienickou stanicí a základní školou.
Viz příloha

Estakáda Petřiny Veleslavín je naprosto zbytečná a okolí devastující. Vzhledem k obrovskému převýšení by vedla v úrovni střechy fungující teplárnyn nešlo by ani tak o estakádu jako o most nad údolím. Zbytečný. Více aut přivede více dopravy.

20. 3. 2018, 18:55
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2

Stepan Gala:

Souhlasím

24. 3. 2018, 23:22
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2-0
 
 

Eva Krejcarová:

Naprosto souhlasím

30. 3. 2018, 10:32
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2-1
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím.

30. 3. 2018, 22:54
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2-2
 
 

Roman Schlogel:

souhlasím

31. 3. 2018, 17:26
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-708-1a-2-3
 
 

Jitka Nováková:

Souhlasím s paní Zapletalovou.

31. 3. 2018, 22:56
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2-4
 
 

Lucie Štůlová:

Souhlasím s komentářem. Zahloubení je třeba, aby se zabránilo hluku, odstranila bariéra procházející městěm a vznikl prostor pro cyklo a pěší dopravu. Přechod od Veleslavína ke škole Červený vrch je třeba, zatím je prostor velice zanedbaný a přitom tak vytížený!

1. 4. 2018, 19:36
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-2-5
 
 

Doslovný souhlas s komentářem Veroniky Zapletalové

Pavel Waraus:

Buštěhradská dráha pod zem až do Nádraží Veleslavín, doplnit chybějící přechod mezi starou teplárnou a zámkem, ne estakáda Petřiny Veleslavín

Proč není zahloubení uvedeno v novém Metropolitním plánu?

Zahloubit !!! Sliby se mají přeci plnit.
Zahloubení vyřeší i problémy s dopravou na některých místech, které se v lokalitě nacházejí a prostor nad ní může být využit pro veřejný prospěch.

24. 3. 2018, 20:59
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1a-3

NE ESTAKADA VELESLAVÍN PETŘINY

Stepan Gala:

Estakáda je absolutní nesmysl a zhorší životní podmínky všem obyvatelům přilehlých lokalit. Takto velké dopravní stavby se mají dělat mimo rezidenční oblasti a v obydlených oblastech pokud se nějaká stavba realizuje, tak taková, která dopravu svede pod zem. JIž nyní je doprava na uzlu Kladenská, Vokovická, Veleslavínská, Evropská kritická. Tato stavba vážně ohrožuje zdraví rezidentů

24. 3. 2018, 23:21
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-4

Klára Winklerová:

Naprosto souhlasím.

30. 3. 2018, 20:57
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-4-0
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím.

30. 3. 2018, 22:54
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-4-1
 
 

Plný souhlas s komentářem pana Charváta

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem pana Charváta

25. 3. 2018, 21:07
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-5

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta.

25. 3. 2018, 21:07
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1a-6

Letste a infrastruktura

Josef Polášek:

Co pozitivního nám přináší druhá přistávací dráha? Potřebuje Praha přijímat ještě větší množství lidí? Už teď letiště přepravilo více lidí než bylo původně plánované (15 000 000 lidí/2017). Při druhé přistávací dráze může dojít až k dvojnásobnému počtu cestujících přes Prahu.
Už v současné době je nedostačující infrastruktura a mpp infrastrukturu důsledně neřeší. Jak chce mpp dopravit přes Prahu 6 další miliony lidí za rok navíc? Jakým způsobem se dořeší doprava na letiště? Neřeší se doprava ani jakýkoli jiný veřejný zájem z výstavby paralelní dráhy.
Měla by se řešit regulace a stavět záchytná parkoviště na okraji Prahy. Mělo by se řešit napojení na středočeský kraj a navzájem spolupracovat. Praha 6 je transitním místem pro ty, kteří dojíždí do Prahy denně za prací z oblastí severozápadu Prahy, nicméně mpp to příliš nezohledňuje. Čím více lidí Praha láká, tím více se zhoršuje kvalita života Pražanů. Evropská ulice je již v současné době přetížená. Je třeba důsledně vyžadovat regulaci provozu, nikoli lákat další lidi.
My jsme rezidenti Prahy 6, měl by být dán větší důraz na rezidentní bydlení.

31. 3. 2018, 13:43
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1a-7

Shrnutí k 20.5.2018

Pavel Charvát:

Lokalitu Buštěhradská dráha je tangenciální dopravní koridor z centra Prahy směrem na západ. Dráha představuje i za současného stavu velmi dobré příměstské spojení s centrem veřejnou dopravou. Současně je ale také prakticky nepřetržitým zeleným koridorem spojujícím jednotlivé odlehlé oblasti od Stromovky po Liboc a Ruzyni. Těleso dráhy má velký rekreační a přírodní potenciál, který by měl být v budoucnu rozvinut.

21. 5. 2018, 14:08
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 708-1a-SUM-0

Příklad připomínky 1b. si můžete prohlédnout zde
1b. Co ve vaší lokalitě považujete za kvalitní (hodnotné, hezké, líbí se) – ​máte k tomu vztah? (hlavních komentářů: 5) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Efektivní, ale klidná doprava

Pavel Charvát:

Bydlím na Ořechovce v ulici Buštěhradské a Buštěhradská dráha tvoří severní stranu naší ulice. Proto se cítím jako účastník a majitel nemovitosti, přestože jsem o několik metrů v jiné lokalitě.
Za kvalitní považuji dlouhý zelený pás lemující Buštěhradskou dráhu od Stromovky až do Ruzyně. Stávající intenzita dopravy představuje ve srovnáním s automobilovou dopravo v Praze 6 oázu klidu. Nám jako cyklistům také umožňuje vyjíždět bez problémů na výlety kolem Prahy 6, na Kladensko, Rakovnicko.

12. 3. 2018, 15:22
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1b-0

veronika zapletalová:

souhlasím

20. 3. 2018, 13:21
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1b-0-0
 
 

Radim Vočka:

souhlasím

31. 3. 2018, 16:23
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1b-0-1
 
 

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

25. 3. 2018, 21:07
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1b-1

Plný souhlas s komentářem paní Charváta

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem pana Charváta

25. 3. 2018, 21:08
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1b-2

Eva Krejcarová:

souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

30. 3. 2018, 10:34
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1b-3

Shrnutí k 20.5.2018

Pavel Charvát:

Kvalitní jsou některé stavby související s Buštěhradskou dráhou - Dejvické nádraží. Zeleň lemující dráhu po celé délce je významný přírodní prvek. Dráha je svým způsobem součástí okolních lokalit a z hlediska dopadů je nesrovnatelně příjemnější pro okolí, než stále se zhoršující dopad automobilové dopravy.

21. 5. 2018, 14:15
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 708-1b-SUM-0

Příklad připomínky 1c. si můžete prohlédnout zde
1c. Co je ve vaší lokalitě podle vás problémové – nevzhledné nebo ​způsobuje problémy (doprava, zápach, bariéra v území atd.)? (hlavních komentářů: 7) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Průtahy kolem modernizace dráhy

Pavel Charvát:

Bydlím na Ořechovce v ulici Buštěhradské a Buštěhradská dráha tvoří severní stranu naší ulice. Proto se cítím jako účastník a majitel nemovitosti, přestože jsem o několik metrů v jiné lokalitě.
Projekt modernizace Buštěhradské dráhy je ostudou Prahy. Projednává se roky, aniž by se někam posunul. Přitom panuje obecná shoda, že modernizace je důležitá a jde jen o to jak. Variant je několik a priority se neustále mění. Místo toho se připravují a realizují stavby pro automobilovou dopravu. Po tak dlouhé době se nabízí domněnka, že lukrativní pozemky kolem a v lokalitě jsou předmětem spekulací a nekonečné rozhodování má úplně jiné pozadí. Ta se bude zastupitelům jen těžko vyvracet.
Menším problémem je, že část zelené plochy podél dráhy je divočinou, která slouží bezdomovcům, narkomanům a jako skládky odpadu. To je ale snadno řešitelné, pokud by se zeleň začala kultivovat třeba jako cyklistická trasa.

12. 3. 2018, 15:31
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1c-0

Stepan Gala:

Souhlasím.

24. 3. 2018, 23:27
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-0-0
 
 

Klára Winklerová:

Naprosto souhlasím.

30. 3. 2018, 20:59
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1c-0-1
 
 

Radim Vočka:

souhlasím

31. 3. 2018, 16:27
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-0-2
 
 

Dráha a estakáda

Stepan Gala:

Zanoření jen kvůli estakádě je úplný nesmysl, pokud by na původní dráze měla vzniknout dopravní tepna a nikoliv zeleň, cyklostezka, apod., která vylepší životní podmínky místních obyvatel.

24. 3. 2018, 23:26
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-1

Buštěhradská dráha je ten problém

Pavel Mádle:

Zahloubení trati mezi Dejvicemi až po zastávku Veleslavín, které bylo slibováno, by mělo být i realizováno. Je to jediné rozumné řešení, které by vyřešilo mnoho neduhů po celé délce zahloubeni.

Bohužel nový MP se o této variantě nezmiňuje.

24. 3. 2018, 23:44
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1c-2

Lucie Štůlová:

Souhlasím!

1. 4. 2018, 19:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-2-0
 
 

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem pana Pavla Charváta

25. 3. 2018, 21:08
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-3

Plný souhlas s komentářem pana Charváta

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem pana Charváta

25. 3. 2018, 21:08
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1c-4

Letiste a infrastruktura

Josef Polášek:

Co pozitivního nám přináší druhá přistávací dráha? Potřebuje Praha přijímat ještě větší množství lidí? Už teď letiště přepravilo více lidí než bylo původně plánované (15 000 000 lidí/2017). Při druhé přistávací dráze může dojít až k dvojnásobnému počtu cestujících přes Prahu.
Už v současné době je nedostačující infrastruktura a mpp infrastrukturu důsledně neřeší. Jak chce mpp dopravit přes Prahu 6 další miliony lidí za rok navíc? Jakým způsobem se dořeší doprava na letiště? Neřeší se doprava ani jakýkoli jiný veřejný zájem z výstavby paralelní dráhy.
Měla by se řešit regulace a stavět záchytná parkoviště na okraji Prahy. Mělo by se řešit napojení na středočeský kraj a navzájem spolupracovat. Praha 6 je transitním místem pro ty, kteří dojíždí do Prahy denně za prací z oblastí severozápadu Prahy, nicméně mpp to příliš nezohledňuje. Čím více lidí Praha láká, tím více se zhoršuje kvalita života Pražanů. Evropská ulice je již v současné době přetížená. Je třeba důsledně vyžadovat regulaci provozu, nikoli lákat další lidi.
My jsme rezidenti Prahy 6, měl by být dán větší důraz na rezidentní bydlení.

31. 3. 2018, 13:43
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1c-5

Shrnutí k 20.5.2018

Pavel Charvát:

Problémové jsou rozpadající se budovy i některé zanedbané partie podél dráhy, které slouží bezdomovcům, narkomanům a hyzdí okolí. Jde například o část nádraží Veleslavín, a dílčí úseky podél celé lokality.
V některých částech dráhy je to prostupnost pro pěší a cyklisty, které vede k nebezpečnému přecházení trati. Příklad "přechod" u staré veleslavínské teplárny.

21. 5. 2018, 14:21
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 708-1c-SUM-0

Příklad připomínky 1d. si můžete prohlédnout zde
1d. Jsou ve vaší lokalitě nějaké důležité charakteristické prvky, průhledy, dominanty, přírodní, stavební památky atd., které by bylo vhodné chránit a uchovat pro budoucnost? Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Příklad připomínky 1e. si můžete prohlédnout zde
1e. Odpovídá podle vás vymezení lokality popsaným společným vlastnostem?  Co byste svými slovy doplnili, upravili korigovali? (hlavních komentářů: 5) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Jde o lineární lokalitu?

Pavel Charvát:

Bydlím na Ořechovce v ulici Buštěhradské a Buštěhradská dráha tvoří severní stranu naší ulice. Proto se cítím jako účastník a majitel nemovitosti, přestože jsem o několik metrů v jiné lokalitě.
V plánu na listu lokality je lokalita rozdělena na 3 části a v textové části je označena jako lineární. To je zásadní nesoulad a právě linearita lokality je jejím velkým potenciálem.

12. 3. 2018, 15:44
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1e-0

Zachování průchodnosti Ořechovka, Buštěhradská dráha, Dejvice

Zuzana Charvátová:

Tři lokality s odlišnou charakteristikou, ve kterých se denně pohybujeme. Na Ořechovce bydlíme, ale na metro potřebujeme dojít do Dejvic. Rovněž nákupy, úřady a doktory vyřizujeme pěšky v Dejvicích. Tak jako řada ostatních z Ořechovky denně využíváme tunýlek pod Buštěhradskou dráhou v Buštěhradské ulici, pak pokračujeme kolem vojenského objektu, přes ul. Generála Píky a kolem Bloxu nebo hotelu Diplomat na metro nebo Vítězné náměstí. V budoucnu není jasné, jak bude těleso Buštěhradské dráhy vypadat. Podél tohoto tělesa se plánuje komunikace Evropská - Svatovítská. Žádáme zachování bezpečné pěší průchodnosti Ořechovka, Buštěhradská dráha, Dejvice.

24. 3. 2018, 22:54
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1e-1

Eva Krejcarová:

souhlasím

30. 3. 2018, 11:16
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1e-1-0
 
 

Sylvie Boumová:

Souhlasím.

30. 3. 2018, 22:55
Důležitost: Doplňující
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1e-1-1
 
 

Plně souhlasím s komentářem paní Zuzany Charvátové

Alexandra Schneider Hrouzková:

Plně souhlasím s komentářem paní Zuzany Charvátové.

25. 3. 2018, 21:09
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1e-2

Plný souhlas s komentářem paní Charvátové

Filip Schneider:

Plný souhlas s komentářem paní Charvátové

25. 3. 2018, 21:09
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-708-1e-3

Shrnutí k 20.5.2018

Pavel Charvát:

V plánu na listu lokality je lokalita rozdělena na 3 části a v textové části je označena jako lineární. To je zásadní nesoulad a právě linearita lokality je jejím velkým potenciálem.

21. 5. 2018, 14:23
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 708-1e-SUM-0

Příklad připomínky 1f. si můžete prohlédnout zde
1f. Navrhli byste v závislosti na popsaných společných vlastnostech lokality jakoukoliv úpravu hranice lokality? (hlavních komentářů: 3) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Lineární lokalita

Pavel Charvát:

Bydlím na Ořechovce v ulici Buštěhradské a Buštěhradská dráha tvoří severní stranu naší ulice. Proto se cítím jako účastník a majitel nemovitosti, přestože jsem o několik metrů v jiné lokalitě.
Vzhledem k mé připomínce v bodě 1f navrhuji rozšířit lokalitu na celé těleso Buštěhradské dráhy od Stromovky až do Ruzyně. S výjimkou veleslavínské estakády se bude překrývat pouze s obytnými transformačními plochami, což nevidím jako problém.
Veleslavínskou estakádu navrhuji z plánu vyjmout jako naprosto nesmyslný projekt.
Dále navrhuji, aby obchvat Vítězného náměstí, pokud bude realizován, do lokality Buštěhradské dráhy vůbec nezasahoval a byl posunut mírně k severu.

12. 3. 2018, 15:51
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-708-1f-0

Nelze ji brát pouze jako samostatnou lokalitu

Pavel Mádle:

Na jednu stranu je dobře, že je dráha jako jedna lokalita, ale zároveň musí být brána jako nedílná součást lokalit, kterými prochází !!

24. 3. 2018, 23:40
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-708-1f-1

Shrnutí k 20.5.2018

Pavel Charvát:

Lokalitu rozšířit na celé těleso Buštěhradské dráhy od Stromovky až do Ruzyně. Jen tak bude možné využít její přírodní a rekreační potenciál. Při budoucím využití musí realizace zohlednit lokality, kterými prochází nebo na jejichž hranici leží.

21. 5. 2018, 14:29
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: 708-1f-SUM-0

Zpět Pokračovat dále